Ritual njege lica

Jedna sam od onih koji cijeli život imaju problema s licem. Jako rano su mi krenule izlaziti akne i miteseri, te se u potpunosti još uvijek toga nisam riješila. Od početka moje borbe s tim zlicama pa do sada je prošlo dvanaest (12!!) godina. Možete zamisliti da sam kroz sve te godine prošla kroz proizvoda i proizvoda dok nisam našla one prave. Post je malo duži, ali nadam se da ćete uživati...






Osnova njege lica mi je naravno čišćenje. Već sam ju spomenula u postu HG proizvodi a to je Afrodita pjena s AHA kiselinama. Temeljito očisti sve nečistoće s lica te ukloni šminku. Koristim je ujutro i navečer. Ujutro nakon nje brzo namažem kremicu ili Retin A ili Hildegard Braukmann ovisno o tome hoću li se poslije toga šminkati ili ne. Navečer prije pjene skinem šminku bilo kojim proizvodom koji je pri ruci. Nakon toga operem lice pjenom, dobro natopim tufer klindamicin losionom i pređem preko upaljenih mjesta, namažem Retin A kremom, te na upaljene akne stavim malo Baneocin pudera. Onda svaku drugu ili treću noć lice namažem nevenovom kremom, plava krema na ovoj stranici.



Idemo redom kroz proizvode. Afrodita pjena za čišćenje lica s AHA kiselinama. Nabavlja se samo u salonima (ja je nabavljam u Farahu). To je proizvod kojeg uvijek moram imati zalihe i zalihe u kući. Poslije nje mi je lice svježe, čisto i što je najvažnije nikada neće izazvati nove akne. Jedini minus koji joj dajem jeste neki čudni osjećaj zategnute kože. Ali naglasit ću da se taj osjećaj može lako izbjeći ako odmah nakon sušenja ručnikom nanesem kremu.



Skoro pa svakodnevno koristim četiri kreme za lice. Sada ne znam koliko je to dobro ili ne, ali jednostavno svaka mi je savršena za nešto drugo.



Retin A krema je također iz Faraha. Smiksana by prof.dr.sci.med. Edin Suljagić je za mene najbolja krema protiv akni. Dovoljno hidratizira kožu i ne suši je. Ovo naglašavam jer mi je u prošlosti to bio veliki problem. Išla sam tražiti kremu koja će mi isušiti lice u nadi da će to ubiti sve bubuljice. Naravno to se nije dogodilo i samo sam imala dva problema na grbači - bubuljice i lice koje se ljušti. Vraćam se na kremu...bijele je boje i dosta guste teksture. Malo se teže razmazuje, ali jako mala količina je potrebna za cijelo lice (nepotrebno je pretjerivati s količinom).



Nevenovu kremu sam kupila sasvim slučajno na Bio sajmu u Sarajevu. Neven ima puno povoljnih djelovanja ali ja sam ga kupila iz razloga što regenerira kožu te smiruje upalne procese. Ova krema ima samo tri sastojka; cvijet nevena, prirodne masti i pčelinji vosak. Dakle nema niti jedan umjetni sastojak. Ova mi je krema dobra ravnoteža za sve ostale stvari koje koristim a pune su svakakvih loših sastojaka... :/



Kao dnevnu kremu i podlogu za puder u biti koristim dvije kreme Hildegard Braukmann. Kupila sam ih u salonu kod jedne gospođe koja ih donosi iz Njemačke, tako da ne vjerujem da se kod nas imaju gdje kupiti. Krema koju prvu stavim je ustvari Aloe Vera gel i odmah nakon nje ide biljna gel krema. Pošto nemam pojma njemački nemam vam što reći o kremama niti što obećavaju. Mogu samo reći da je kombinacija ove dvije kremice za mene do sada najbolja pronađena podloga za puder. Drži ga na mjestu, sjaj ne probija, te ne izbijaju nikakve aknice od njih.



DODATAK ovom dnevnom ritualu njege lice bi bila jedna maska, također iz Faraha. Također dr. Suljagić napravio. Stavim je od prilike jednom tjedno nekih 15 ak minuta. Poslije nje mi koža bude baš onakva kakva i tražim da bude poslije maske. Čista, svježa, matirana, a nahranjena.



Također ću dodati da od prilike idem jednom mjesečno na čišćenja lica, ovisno o tome u kakvom mi je stanju lice.

Eh post je ispao malo duži nego sam to zamislila, ali nadam se da će makar nekome pomoći. Bilo kakve komentare sa prijedlozima, pitanjima i sl. jedva čekam!
Do čitanja pusice :*

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.