U susret ljetu: Nokti i kosa


Malo duže nakon prvog dijela donosim i drugi, u susret ljetu: nokti i kosa! Zamislila sam da će ovi postovi izlaziti jedan za drugim u malo kraćim vremenskim razmacima, ali obveze na fakultetu mi to nisu baš dopustile. Srećom još samo dva ispita i pauza do rujnaa! :)

Već je svima poznato kako su kosa i nokti najkrhkiji tijekom ljeta. Volim i svoju kosicu i noktiće i ne želim im ništa ružno, pa se zato pred svako ljeto opskrbim super stvarčicama da ih čuvam... :D

KOSA
S kosom sam prije imala problema, ali otkako je više mazim i pazim uzvraća mi ljubav! Ritual njege kose je opisan u ovome postu i preko ljeta samo na klasičnu njegu imam koji dodatak. 
Prvi dodatak je svakodnevno (nošenje u torbi i) špricanje kose spreom koji štiti kosu od uv zraka.Od uv zraka također najbolje štiti zaklon, i to zaklon u vidu šeširića! Osim što su odličan modni dodatak, čuva i glavu i kosu. Mislim da je neizostavan dio ljetnih kombinacija. Makar onih kombinacija kada se ide na plažu i šeta po suncu cijeli dan. 
Također savjetujem malo češće korištenje maskica za kosu. Od domaćih najviše volim one koje sadrže maslinovo ulje, te med. Također sam prošle godine koristila Baleine After Sun proizvode za kosu i iskreno se nadam da će i ovo ljeto imati tu kolekciju.
Selen tablete iz DM-a, koje su i za kosu i nokte, nastavljam piti od srpnja (nakon kratke pauze).

NOKTI
Ljeto je vrijeme veselih i šarenih noktića ali također moraju biti i njegovani. Na slici su skoro pa svi proizvodi koje koristim za njegu. 

Essence proizvodi:
Turpija - Sviđaju mi se njene boje i činjenica da nije preoštra niti pregruba. Kada se turpijaju krhki nokti pregruba turpija stvarno može uništiti cijeli nokat.
Ulje - Ovo malo ulje je za kutikule i nokte. Koristim ga kada skinem lak. Namažem fino njime, upalim si neki film (da ne bi ništa dirala rukama) i pustim da se što više upije. 
Krema - je također jako korištena. Fino mi hidratizira nokte koji mi uvijek nakon skidanja laka djeluju sasušeno iako koristim uljne odstranjivače laka.

Kokosovo ulje je na slici tek izvađeno iz frizidera i u krutom je stanju. Ali na ovim (Mostarskim) vrućinama izvadim ga malo u šoljicu i brzo se otopi. Često sam znala namakati nokte u maslinovom ulju, ali sam maslinovo u posljednje vrijeme zamijenila kokosovim.  



Na slici ispod vidite moj izbor omiljenih ljetnih boja. Colorama Bleached Neons su mi novo otkriće i uskoro će biti recenzija.  


Rimmelov Nail Rescue, već neko vrijeme koristim kao podlak. Sviđa mi se koliko može produžiti vijek laka i sviđa mi se to što kada koristim njega lak se lakše skida. 


I sada sličice kako lakovi izgledaju na noktima. Slike su poredane po stupnju matiranosti (ajmo to tako nazvati). Prvi, (kreč) bijeli Flormarov mat lak me oduševio. Cijela ta kolekcija ustvari, ali bijeli je ipak moj favorit sezone. 
Sljedeće imamo Bleached Neons za koje mislim da ću morati nabaviti i ostatak kolekcije, jer sam u ova dva potpuno zaljubljena. Ne piše da su mat, ali nemaju sjaja, što mi se i sviđa...lako je nalakirati sloj top coata i visoki sjaj je tu!
Zadnji na slici je neka električna/tardis plava boja koju zamišljam savršenom za ljetne izlaske. 


Za kraj naravno moram spomenuti i Evelinove lakove za njegu noktiju, a najviše 8 u 1. Vjerujem da ste sve već makar čitale, ako ne i koristile isti i da ste se uvjerile u njegove moći. Kad god osjetim da je vrijeme da bi nokti mogli nastradati okanim se boja i uzmem koji krug mazanja Evelinovim 8 u 1. Maže se četiri dana po jedan sloj i onda peti dan skidanje i ponovno ispočetka.


Toliko od mene... sada želim čuti vaše omiljene nijanse ljetnih boja lakova?

Do čitanja :*

Related Articles

15 komentari:

  1. Meni se sviđa ovaj H&M, baš je po mom ukusu :-D I ja koristim kokosovo za sve :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo i meni je trenutno baš on na noktima. Ja spontano svakih par godina mijenjam omiljeno ulje i ove godine je to postalo kokosovo i vjerujem da će se dugo zadržat "na tronu" hihi

      Izbriši
  2. Ja tragam za kokosovim uljem, ali ne znam gdje ga se ima kupiti. Gdje si ga ti nabavila? Super mi je tvoja rutina, ja nemam nikakvu odredjenu, osim da bjezim od Sunca jer brzo izgorim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moje je iz Biotime-a (Mostar) (https://www.facebook.com/pages/BIOTIME/656614881027736) ali vidjela sam da imaju kokosovo i u konzumu, pogledaj u malo vecem i sigurno ce biti

      Izbriši
  3. valjaju li te tablete za nokte i kosu. ja imam siuper nokte,dugi,jaki i to zbog eveline maximum nails growth i ulja.al kosaaaa. gusta je jako, ali voljkela bih da je meksa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. od ovih tabletica sam primjetila da mi i kosa i nokti brze rastu i nekako je oboje dosta zdravije. meni je kosa prije bila skroz slamasta i onda sam uvela minimalno jednom tjedna ulje na kosu i obnove kose u salonu...od tada se stvarno nemam na sta pozaliti

      Izbriši
  4. Mene zanimaju Selen tablete kakav učinak imaju na kosu nokte, vidi li se ikakav pomak u vidu poboljšanja, ima li kakvih nuspojava od korištenja istih, koliko koštaju :D Eto ako ti nije problem da mi odgovoriš, hvala unaprijed :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh selen...dakle kupila sam ih u dm-u za par maraka (stvarno se vise ne sjecam cijene, ali nije bilo preko 5 km) dode ih 60 (20 na jednoj tabli). Na njima je prvo pisalo da su za imunitet i tako neke stvari, a tek pred kraj i za kosu i nokte. Kupila sam ih napamet i nisam se pokajala. Nakon druge table sam bas primjetila napredak. I kosa i nokti su brže rasli, a za to vrijeme dok sam ih uzimala niti jedan nokat mi nije puko. Nuspojava nisam imala, mislim da cak i ne pise da moze biti nekih....

      Izbriši
  5. Ja sam isto nedavno nabavila selen tabletice, još nisam potrošila prvu tablu pa ne znam kada da očekujem poboljšanja ali otkako bolje pazim kosu i nokte vidi se, a možda i tabletice pomažu :)
    I ovaj eveline 8u1 lak sam si nabavila i oduševljena sam, koristim ga tek 7 dana i već se vidi razlika :D a inače imam tanke slabe nokte, bez sjaja i lako se listaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se napredak primjetio nakon druge table, jer treba pogotovo noktima da izraste onaj "pokvareni" dio... a eveline je pravo malo čudo u bočici, samo ga koristi i vidjet ces ogroman napredak :D

      Izbriši
  6. Ovi COLO Rama lakići izgledaju predivno :)) Evelin 8u1 - nema boljeg !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Colorama uvijek obraduje novim nijansama hihi prave ljetne boje. A o Evelininu se stvarno nema šta više ni reći, savršen i gotovo!

      Izbriši
  7. Maybelline lakovi su predivni, moram da bacim na te lakiće, jer mi baš fali ljetnih nijansi. ustvari, fale mi nijanse za sva godišnja doba, jer sam ih tek nedavno počela da lakiram xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh sad kad si krenula vjerujem da ćeš se brzo navući :D

      Izbriši
  8. Ovaj 8 u 1 sam tražila tjednima, nikako da ga nabave,pa sam ga napokon kupila i evo koristim tjedan dana i nadam se boljitku, jer su mi nokti u jaako lošem stanju od neprestanog lakiranja..

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.