Recenzija: NYX HD photogenic concealer

Danas vam želim predstaviti jedan NYX-ov proizvod koji mi se jako brzo svidio i progurao među prva mjesta omiljenih korektora. To je njihov HD photogenic concealer u nijansi Beige.


U tvrdoj plastičnoj ambalaži dobije se 3 g proizvoda za nekih 12 KM (makar je tako u Hair & Cosmetic Shop-u u Mostaru). Korektor je namijenjen svim tipovima kože, u sebi nema talka ni parabena. Nije testiran na životinjama te je obogaćen mineralima.


Lako se može dozirati željena količina s obzirom na ambalažu i aplikator. Ipak uvijek imam dojam da ne mogu do kraja iskoristiti proizvode koji su pakirani u ovom tipu ambalaža.


Meni služi za prekrivanje podočnjaka i stavljam ga na mjesta gdje ne bi stavljala kremasti korektor radi uvlačenja u bore. Eh sada moram reći da se korektor ipak malo uvlači u moje borice oko očiju, ali nekako mislim da je ovo korektor koji to radi manje nego ostali. Jako je postojan i srednje pigmentiran. Ni malo mi se ne masti na licu, što je za moju masnu kožu čudno i baš zbog toga vjerujem da bi one s suhom kožom trebale dobro hidratizirati prije njega. Pogotovo ako ga se stavlja oko očiju. Prije njega za podočnjake sam koristila Artdecovu kamuflažu i nakon nje ovaj mi je lagan kao perce iako ni on nije skroz tečne teksture. 



U vezi ovog korektora mi se jako sviđa činjenica da postoji mnogo nijansi i u planu mi je kupovanje zelenog i žutog (ostale nijanse možete vidjeti tu, na njihovoj službenoj stranici).  



Ne bih više duljila za kraj vam moram reći da mi NYX polako postaje jedna od omiljenih drogerijskih marki i otkako je stigao u Mostar polako skupljam dosta njihovih favorita, pa evo na slici nekih....


Sve u svemu ovo je jedan odličan korektor. Lijepo prekriva, postojan je i ne uvlači se puno u bore! Ako tražite ove karakteristike kod jednog korektora toplo preporučam baš ovaj NYX-ov.

Koji su vaši omiljeni NYX-ovi proizvodi? Jeste li probale neke njihove druge korektore? Jeste li probale baš ovaj i što mislite o njemu?

Do čitanja :*

Related Articles

6 komentari:

  1. Je li dostupan u cm-u ili dm-u ? Cini se odlicnim! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nema, za sada znam da se prodaje u Mostaru i u Tuzli, mislim Omega da se zove centar.

      Izbriši
  2. Moram pogledati ovaj korektor, ali sam zapravo htjela da kažem kako su ti nokti divni! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj svakako, i hvala ti puno! Napokon su mi narasli i čuvam ih pravo :D

      Izbriši
  3. koje je rumenilo?
    pošto nisam našla Taupe u Mostaru,a tražim ga dugo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taupe je! :D ali sam ga kupila u Mostaru odmah prvi dan čim je stigao

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.