Dva ljetna ljepotana

Za mene je ljeto vrijeme opuštanja i vedrine, kako one stvarne vedrine vremena, tako i vlastite, unutarnje vedrine. Uvijek se osjećam nekako slobodnije tijekom ljeta i uvijek posežem za laganim pastelnim tonovima lakova za nokte. Danas ću vam predstaviti dva laka koja bi po meni trebala osvojiti nagrade za naj boje ljeta! 


Ako se pitate zašto već sada predstavljam ljetne boje za nokte razlog tome je što živim u Mostaru meni je već ljeto! Iz nekih razloga sam presretna, iz drugih (čitaj ispiti) malo manje. Danas se fokusirajmo na one sretne razloge, kao na primjer, vesele boje na noktima! Neću duljiti s postom, pustit ću da moje slike i (ne)stručna manikura kažu svoje.

Prvi lak jest Essie u nijansi Fiji. To je jedna jako nježna, skoro pa bijela, ružičasta boja. Divno izgleda na noktima, naglašava preplanuli ten, lako se uklopi u bilo koju odjevnu ili make-up kombinaciju te jednako dobro stoji na kraćim i dužim noktima. Dakle sve plusovi! Još ću dodati da svijetli u klubovima pod UV svjetlom.
Essie se može nabaviti u određenim DM poslovnicama, po cijeni od nekih 18 KM čini mi se. Priznajem nije ni malo jeftino i nije da ću ići i kupovati sve boje redom, ali ovu bi sigurno kupila ponovno.








Drugi lak dolazi od Essence-a u nijansi Blue Bubble Di Blue. Iz nove je kolekcije Gel Nail Polish i može ga se nabaviti u skoro svim CM i DM poslovnicama te je puno jeftiniji od Essie-a, mislim oko 3 KM.

U nijansu sam se zaljubila još na stalku. Malo sam se bojala kakav će biti na noktima, ali zbog ove cijene se nisam dugo dvoumila i samo sam ga kupila! Ovaj post je dokaz da se nisam niti malo pokajala i od trenutka kupovine je ušao u mojih top 5 lakova za nokte. 







Nadam se da je i vama ljeto i da ste već u tom raspoloženju (poput mene)!
Koji su vaši omiljeni lakovi za nokte preko ljeta? I volite li ovakve nijanse, ili možda baš ove? :)

Do čitanja :*

Related Articles

8 komentari:

  1. Fiji mi se već dugo sviđa, ali uvijek kad kupujem neki Essie lak na Fiji totalno zaboravim :D Ovi novi Essence lakovi su fantazija. Nenormalno dobri, imam i ovu nijansu i još nekoliko njih. Sve su nijanse lijepe, a ova je dušu dala za ljeto. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja govorim svima da Fiji MORAJU imati, pa tako i tebi! :D :D A u lošem danu ako išta volim kupiti onda je to Essence lak, automatski raspoloženje gore <3 :D

      Izbriši
  2. Joj fiji sam gledala, i htjela da provjerim na netu koliko slojeva treba pa evo da saznam iz prve ruke? :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne stavih u post, ali dva. Tako je i na slikama, u dva sloja, ja sam mislila da će trebati više kada sam vidjela da je nekako rijedak, ali me iznenadio.

      Izbriši
  3. Najbitnije je da Fiji svijetli u kafani!!! Prekrasna su oba :D <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Oba su divna, nijanse koje najviše volim :) Jedino zbog cijene bih vjerovatno prije posegnula za essence lakom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvaćam što govoriš, essence je s razlogom najčešća marka mojih lakova hihi :D

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.