U susret ljetu: Riješite se suhe kože na petama


Da, došlo je ljeto. Ne, ne možemo više skrivati stopala. Sendale, bazeni, more, izlasci na visokim petama koji završe s cipelama u rukama....koje god će od ovoga biti za koji tjedan – svejedno je, pete se vide i tu nema više izlika. Znam da nam se svima dogodi da se preko zime nakupi i tvrde kože i zadebljanja i čega sve već ne, ali ljeto je pred vratima i kad se to brzo može riješiti zašto već i ne bi!?


Prvo počinjem sa savjetima pa ću vam poslije predstaviti dva Avonova proizvoda koja su me oduševila i koja vam svakako preporučam.

  • Ako nemate, kupite si turpiju za pete, spužvicu za pete i bilo kakvu kremu namijenjenu njezi tvrde kože peta. Turpiju i kremu spremite u noćni ormarić, a spužvicu u tuš. Sve troje vas ne dođe ni 10 KM, a bit ćete potpuno opremljeni duže vrijeme.
  • Uvedite si kao naviku da svako tuširanje završi minutom trljanja peta spužvicom. Važno je da bude na kraju, jer se tijekom tuširanja, koliko god ono kratko bilo, koža peta malo smekša i bit će vam lakše odumurle stanice kože odstraniti.
  • Jednom tjedno piling stopala i spavanje s malo debljim slojem kreme i čarapicama.
  • Za stopala mi se pokazala odlična kombinacija kada namažem aloe vera gel iz ljekarne i onda kada se upije namažem običnom nevenovom mašću.
  • Ne znam je il uopće potrebno spominjati, ali ugodna i kvalitetna obuća je nešto u što trebate uložiti, ako ne zbog izgleda vaših peta, onda zbog zdravlja.
  • Kod njege suhih stopala najvažnije je biti uporan, tj. uvesti si u naviku svakodnevno mazanje peta da ne bi došlo do zadebljanja. Svaku noć pred spavanje, kako mažete ruke, tako nemojte zaboraviti i na pete.


Dakle oba proizvoda preporučam jer su jako jeftini, a daju odlične i brze rezultate.

All in one pedicure je XXL piling za stopala iz Avonove kolekcije Foot works. Pakiranje od 150 ml me je preko neke posebne ponude došlo samo 3,50 KM (s tim da je normalna cijena proizvoda 11 KM).



Dolazi u klasičnom Avonovom pakovanju za proizvode iz Foot works kolekcije, te je lako dozirati proizvod iz tubice s obzirom da nije ni pregust niti prerijedak.

Gledam da koristim što češće ovaj piling, čak se nekada vratim u kupaonicu ako sam pri tuširanju zaboravila pilingirati. Otprilike ga koristim svaki drugi dan i neke rezultate baš od pilinga mislim da sam jako brzo primjetila, čak i odmah nakon pilingiranja se koža učini mekšom.




Iz iste kolekcije, istog pakiranja (doduše u pola manje militraže) dolazi i ova intenzivna krema. Namjenjena je za zadebljale, tvrde dijelove kože (odlična je i za laktove!). Dosta je gusta i neke mutne bijele boje. Ovo mi je definitivno najdraža krema za stopala, a probala sam svakakve, od Schollovih do Evelineovih. Morate je mazati jedno tjedan dana minimalno svaku noć da biste primjetili njeno djelovanje. 





Da dobijete dojam o gustoći proizvoda evo i istisnuto na ruci. Teško mi je reći na što mirišu. Imaju neki jak miris, najviše me podsjeća na neki kaladont, ne znam sada točno koji... :D



To bi bilo to od današnjeg posta. 
Kako se vi spremate za ljeto? Koji su vam omiljeni proizvodi za pete? 
Prije se nisam nikako brinula o petama i onda sam odjednom krenula manično kupovati svakakve kremice, pilinge i sl. tako da sam uvijek u potrazi za boljim proizvodom nego ga već imam i vaši prijedlozi su uvijek dobrodošli!

Do čitanja :*

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.