New in No.6

Oko new in postova sam uvijek bila skeptična, ali uvijek uredno poslikam i kasnije pobrišem. Ovaj put vam donosim novitete čisto iz razloga što su mi skoro svi proizvodi iz ove hrpice postali omiljeni u ovom mjesecu!




Prije fotografija moram reći da znam da nisam puno pisala, ali promet je ostao visok. Želim se zahvaliti svima koje su klikale i dok me nije bilo, te moram izraziti najdublje divljenje svima koji uspiju pored redovnog posla redovno pisati i blog! Prošli mjesec sam radila 8 sati dnevno i nisam stizala ništa, a kamoli pisati za blog! Sada je i to gotovo, odradila sam i more i evo me spremna za nove pobjede. Nema više teksta, uživajte u slikama. :)













Koji od ovih proizvoda i vi volite? Kako provodite ljeto (nadam se u suncu u shoppingu!)? :D

Do čitanja :*

Related Articles

8 komentari:

  1. Kakva je ovo metalna paleta i kakav je ovo kist dobar? :D

    JOJ BAHAMA MAME jest sexy!!! :DDDDDDDDDDDDD SVE JE VRH!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta Hard Candy iz kanadskog drugstora wuhuhuhu :D a kist obožavaaam! Par dolara s ebaya :D :D

      Izbriši
  2. Ja bas volim new in postove :) eos je presladaaaak *ljubomorna* ali više me zanima ona nude paleta u daljini :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja ga obozavam iako nije nista spesl :D nude paleta me pomalo razocarala, i ona je iz kanade, ali jaaako slabo je pigmentirana

      Izbriši
  3. Obozavam New in postov i bas se obradujem kada vidim da je neko izbacio isti. Svi, ali bukvalno svi tvoji noviteti mi se dopadaju i nadam se da ces raditi recenzije o njima! :* Odicnoo je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vec spremam par recenzija hihihi ali moram jos koristiti pa tek onda idu :D i hvala tii mozda izbacim jos koji kada bude zabavnih stvarcica :D

      Izbriši
  4. Obozavam ovakve postove :) bas je super gomila <3 gledam i ne trepcem :D

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.