Prvo darivanje - zatvoreno


Svečano otvaram prvo darivanje na blogu! Kako sam propustila i rođendan bloga i vlastiti rođendan darivanje stiže iz još sretnijeg razloga. Naime, prošli tjedan sam obranila završni rad i time završila prvi ciklus fakultetskog obrazovanja. Od sad me zovite sveučilišna prvostupnice! :D
Mogla bi vam malo pametovati kako je važno učiti i truditi se za svoju diplomu, ali o tome možda u nekom drugom postu. Sada samo želim naglasiti da u životu posložite prioritete i ako je studiranje na popisu, zbilja se dajte u to. Koliko god nam bilo mrsko sjediti za knjigom, zbilja se isplati, i ja sam to naučila na onaj teži način.

Sada malo više o nagradnoj igri. Dijelim dva paketića, u kojim će se osim stvari sa slika naći još koja sitnica. Prvi paketić je naručen s Feel Unique, i ako još uvijek ne znate tko je Zoella, svakako posjetite njen You Tube kanal. Drugi paketić sadrži moje omiljene trepavice i moje omiljeno ljepilo za njih (iz tog razloga sam ga i nazvala Monika set).

1. Zoella set



- Kissy Missy balzam za usne
- Foam Sweet Foam gel za tuširanje

2. Monika set



- Duo ljepilo za umjetne trepavice
- Ardell Demi Wispies umjetne trepavice

Da biste sudjelovale u ovom darivanju morate :

1. Lajkati moju Facebook stranicu

2. Pratiti moj Instagram račun

3. U komentarima na ovom postu napisati ime na Facebooku i koji od paketića želite

Ako se želite prijaviti za oba paketića onda, pored ovih koraka, i podijelite post na Facebooku i u kometarima to naglasite.

Darivanje je otvoreno točno dva tjedna, dakle 12.11.2015. objavljujem imena dobitnica koje će izabrati random.org.
Sudjelovati mogu sve čitateljice iz BiH i Hrvatske.



Želim svima sreću i ovim putem najavljujem uskoro veće darivanje, kada Facebook stranice dosegne 1000 likeova.

Danas je darivanje zatvoreno i dobitnice su:

Monika set - Jelena Lovrić

Zoella set - Sara Grepo

Prvo se želim zahvaliti onima koje su se prijavile, a dobitnice imaju 48 h da se jave s adresom u inbox stranice bloga na Facebooku, u protivnom biram nove.



Do čitanja :*

Related Articles

18 komentari:

  1. Fb: Maric Danijela
    Želim Zoella set. ^^

    I divna si na slici sa obrane... <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Fb: Amina Licina
    Zeliiiiiiiim Zoella set! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. FB Marija Krešić Bandić

    nisam se mogla odlučiti koji set više želim.... sherala sam objavu na FB

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitam :) fb:Amina Catic
    monika set

    OdgovoriIzbriši
  5. Fb: Jelena Lovrić
    Zelim Monika set <3
    IG sam zbog tebe sad instalirala, trebao je cekati novi mob, ali Ardell je veca motivacija :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. super pokloni,ali ja bih monika set..Lejla Travnjak

    OdgovoriIzbriši
  7. Cestitam ti na odbrani rada :* Vidi se da si bas srecna i predivna si na ovoj fotografiji :) Iz Srbije sam i ne ucestvujem ali u svakom slucaju zelim srecu svim devojkama :) <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvo, čestitam na diplomi, i ja sam na teži način shvatila koliko je diploma bitna - ali iz onoga što zaista voliš i u čemu uživaš :)

    Pratim te na FB-u sa svoje stranice Il Rossetto Rosso, a zapratila sam te i na IG-u ^_^ ja bih Zoella set :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelim zoella set
    Fb: Naida Alajbegovic

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelim Zoella set
    Fb ime : Ena Karić

    OdgovoriIzbriši
  11. Monika set!!!! <3 <3

    Petra Erceg

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke od srca. :) :*

    Zoella set

    FB ime: Janja Andrić

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.