Recenzija: Maybelline BROW satin olovka za obrve


O ovom proizvodu sam odlučila pisati onaj dan kada sam otišla po drugu olovku u dm! Prvi put sam ju kupila jer sam pročitala par pozitivnih recenzija ali tada nisam mogla znati da će me ovoliko oduševiti. Koristim ju za dnevnu varijantu popunjavanja obrva i preporučujem na sva zvona!


Ova olovka za obrve je jako praktična jer s jednog kraja ima olovku koja se odvrne a s drugog sjenu s aplikatorom. Cijene se možda malo razlikuju od trgovine do trgovine, ali ja sam svoju kupila u dm-u za nekih 7 KM. Zgodnog je pakiranja, pogotovo jer je čep od sjene u boji same olovke, tako da ju lako nađem ako je u neseseru. Često je nosim na putovanja i jedino što joj nedostaje je češljić ali stvarno ne vidim da su ga igdje mogli ugurati. 


Što se tiče same olovke, tekstura je dosta tvrda te se ne troši brzo. Jedino što ne trebate s njom raditi jest odvrnuti previše jer na taj način može puknuti, meni se dogodilo dva puta. Nije mi otpao velik komad ali opet ne želim da se kida. Boja mi je pomalo kameleonska jer se može prilagoditi. Naravno ako jače pritisnem boja je tamnija i suprotno.


U prodavnici sam vidjela tri nijanse i nisam sigurna imaju li ih više. Vjerujem da će te tri nijanse biti dovoljne za većinu djevojaka, ako ništa makar u kombinaciji. Ako tražite novi proizvod za obrve, svakako bacite oko na ovu olovčicu! Na obrvama je dugotrajna, praktično pakirana i poprilično jeftina!


Ja ju nanosim tako da prvo olovkom ocrtam okvir obrva pa onda sjenom popunim. Nakon što popunim sjenom pređem vanjski dio obrva još jednom olovkom jer želim da mi on bude tamniji. Kada želim potpuni prirodni izgled samo popunim sjenom jer imam dosta svijetle prirodne obrve. 


Za kraj moram još jednom ponoviti da sam jako zadovoljna proizvodom i jako je brzo postao favorit! Super mi je došao u ove ljetne dane kada mi voljeni NYX-ov gel jednostavno postane pretežak za dnevnu varijantu. 


Koji je vaš omiljeni proizvod za obrve?
Do čitanja :*

Related Articles

3 komentari:

  1. Nisam probala ovu olovku, trenutno koristim essence gel za obrve koji mi je odlican. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam crne obrve tako da koristim matte crnu sjenu i cetkicu za obrve, i odlicno mi ih oblikuje :) A i dugo mi traje , tako da ne moram puno da trosim na olovke za obrve. Sa ovom sjenom sam mirna vec godinu dana :) haha

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.