Zašto mi je piling (izuzetno) važan?



Zalažem se za stav da svoju kožu trebamo paziti i razmaziti proizvodima koji joj donose samo ono najbolje. Među takve proizvode svakako ubrajam i pilinge za kožu. Imam brojne dnevne, tjedne i mjesečne rituale i brojne proizvode koje obožavam koristiti ali piling je uvijek ostao pri vrhu liste.

Zašto piling?

- otklanja odumrle stanice kože
- poboljšava cirkulaciju
- poboljšava izgled kože
- učvršćuje kožu (smanjuje i celulit)
- bori se protiv mitesera
- detaljnije čisti kožu od običnih gelova

LICE


Neutrogenin piling o kojem non stop svima trubim (čak ima svoju cijenjenu recenziju OVDJE) je dosta nježan i sadrži sitne čestice i podoban je za svaki dan. Dovoljno je nježan da ne ošteti kožu svakodnevnim pilingom, a s druge strane dovoljno jak da zbilja pomogne u borbi protiv nepravilnosti! Bez njega jednostavno ne mogu! 

Drugi piling je dosta agresivniji od Neutrogene. Dolazi iz Avona iz kolekcije clear skin koja je namijenjena problematičnoj koži. Čestice su dosta veće i sama tekstura je dosta gušća. Osjeti se jak miris mente koji je osvježavajući. Volim ga jer mi za minutu osvježi lice i ostavi divan osjećaj na koži. Ispočetka sam osjećala neki efekt hlađenja kože ali do sada mi se valjda koža već navikla.  

Ako duže vrijeme ne koristim nikakve pilinge za lice primijetim kako mi se znatno poveća broj mitesera i koža jednostavno izgubi sjaj. 


Ove dvije maske u sebi imaju pilingirajuće čestice koje su dosta nježnije od onih koje se nalaze u pravom pilingu. Ovo bih bio krivi piling zato što nije isključivo samo piling. Ovo su maske koje se nanesu na kožu, ostave na sušenje i onda se kružnim pokretima ispiru. Dakle dva u jedan. Mali radoholičari - maske s česticama za piling u sebi! :D 

Volim koristiti Lushovu Mask of Magnaminty jer mene njen miris podsjeća na neku žvakaću gumu iz djetinstva. Naravno to nije sve (mogla bih se zaposliti na top shopu) ona je stvarno odlična maska za problematičnu kožu i u više navrata mi je pristojno pomogla.

Druga maskica je od dmove marke Alverde. Jako pristupačna i jako kvalitetna. Mislim da je ovo čak bio i prvi proizvod kojeg sam probala od Alverdea. Brojne pozitivne recenzije se diljem blogosfere mogu pročitati o njoj što me i navelo na prvu kupovinu. 

STOPALA


Što se tiče pilinga stopala vodim se parolom što grublje to bolje! Ova dva proizvoda su se slučajno trenutno našla na stanju. Njih rotiram i stalno kupujem neke nove. Prije sam čak sama pravila pilinge od ulja, soli, pure i sl. sada nemam više toliko slobodnog vremena pa samo kupim prvi s police. 

Inače imam tvrde pete i koža mi tu lako postane zadebljana. Čim malo zapostavim njegu odmah se sve skameni i onda trebaju tjedni da ispravim to. Zbog toga se trudim svakodnevno voditi brigu o petama pilingom u tušu i kremom pred spavanje i lagano zaobiđem problem prije nego do njega i dođe.

TIJELO


Znate one dvije vrste kupanja, brzo kupanje kada to radimo jer moramo i sporo kupanje kada se opuštamo i uživamo? Ako znate za te dvije vrste kupanja onda možemo dalje! Pilinge za tijelo koristim u ovoj drugoj kombinaciji. Najčešće jednom tjedno a na nogama nekada znam i češće pogotovo tijekom ljeta. Pomaže protiv celulita, uraslih dlaka i učvršćuje kožu....mislim da su ovo sasvim pristojni razlozi zašto bi trebali početi koristiti pilinge za tijelo ako to već ne radite!

Koliko često vi koristite pilinge? Koji su vam omiljeni i imate li preporuku za mene?

Do čitanja :*

Related Articles

2 komentari:

  1. Piling je proizvod kojo uvijek imam u kupatilu (vise njih, za razlicite namjene), ali najcesce ga preskacem... Nemam vremena ili mi je hladno ili nadjem neki drugi izgovor... A zaista ga ne treba preskakati... Mislim da me je tvoj post podstakao da ga cesce koristim (posebno ovaj dio posta u kojem se spominje smanjeni celulit i smanjeni miteseri-to mi treba) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znam i po sebi uvijek trazim neke izgovore a u biti sve se svede na (blagu) ljenost hihih :D Nadam se da je post uspio i da si ga ubacila makar jednom tjedno u svoju beauty rutinu :D

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.