Recenzija: Biobaza pekmez za brzo tamnjenje i brončanu put


Ovo ljeto sam imala priliku probati jedan novi pekmez za brzo tamnjenje. To me naravno uvijek veseli. Riječ je o Biobazinom pekmezu za brzo tamnjenje i brončanu put. Biobaza privlači sve više pozornost na sebe sa svojim prirodnim sastojcima i simpatičnim ambalažama.



Pekmez dolazi u bijeloj plastičnoj kutiji koja je zapakirana u kartonsku kutijicu (koju sam izgubila pa je nema na slikama). Kombinacija narančaste, smeđe i bijele na ambalaži mi se posebno sviđa. Vjerujem da bi ambalaža mogla biti praktičnija jer sam se stalno bojala da mi se poklopac slučajno ne digne i proizvod ne prospe po torbi. Poklopac se, naime, ne može zavrnuti nego se samo "pritisne". Moram reći da nisam imala nesreća kakvih sam se bojala ali ipak više volim kada fino zavrnem kutijicu. 


Prvo što sam doživjela pri otvaranju bio je jako "biljni" miris. Zbilja ne znam koji od sastojaka je tako dominantan u mirisu i na što u biti ovaj pekmez miriše. Jako je specifičan miris i nije pretjerano ugodan, ali ne mogu reći ni da mi smrdi. Više volim te prirodne mirise nego nešto što će mi prelijepo mirisati, a znam da je u njemu najviše "kemije"...

U biti činjenica da je ovaj proizvod 100% prirodnog porijekla je ona koja je presudila da ga kupim u odnosu na Zlatni pekmez (koji u sebi sadrži zlatne čestice, šljokice) koji je 98% biljnog porijekla. Srećom prijateljica je imala baš njega pa sam ga uspjela probati. 

Linkovi koji vode na njihovu stranicu gdje možete pročitati što oni tvrde o proizvodima i naravno sastojke:
Pekmez za brzo tamnjenje i brončanu put
Zlatni pekmez za brzo tamnjenje i brončanu put

Proizvod je smeđe boje i poprilično čvrst. Kada se zagrije mnogo je maziviji. Na koži ostavlja tamniji trag, a također i po kupaćem i ručniku. Naravno sve se može lako oprati. 


Proizvod nije namijenjen onima koji su osjetljivi na sunce ili skroz bijeli. Ja sam ga koristila tek nakon što sam dobila neke boje i mogu reći da mi je zbilja ubrzao proces tamnjenja. Također ću naglasiti da nisam niti jednom pocrvenila ali nisam se ni izlagala suncu između nekih 13 i 16h. Kada sam došla kući s mora svi su mi govorili da sam jako tamna, a to je ono što se na kraju broji.

250 ml proizvoda sam u Bipi u Slavonskom Brodu kupila za nekih 80-ak kuna. 

Kao zaključak želim reći da mi se, sve u svemu, proizvod svidio i da sljedeće ljeto kupujem sebi zlatni pekmez (jer.... šljokice :D :D). Omjer cijene i kvalitete je odličan. Svjesna sam da postoje i bolji pekmezi za brže tamnjenje, ali i mnogo više koštaju. Tako da je za moj studentski budžet ovaj proizvod i više nego dovoljno dobar! Za sada nisam u mogućnosti probati neke druge njihove proizvode, kako ih ne prodaju u BiH, ali možda se i to uskoro promijeni. 

Jeste li vi probali neke njihove proizvode? Sviđaju li vam se? Volite li proizvode prirodnog porijekla?

Do čitanja :*

Related Articles

6 komentari:

  1. E ovo mi baš treba i iduće ljeto obavezno kupujem , uvijek se vratim bijela s mora :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kupuj slobodno bit će ti super... žao mi je što se nisam sjetila slikati prije i poslije da se vidi stvarni napredak

      Izbriši
  2. Kupila sam ovo, ali sam uspela da ga namažem tek poslednja dva dana letovanja ali mislim da deluje. S obzirom na to da se jesam vratila kući preplanula, a pre toga skoro da nisam mogla da izađem na sunce. Meni je miris ovog čuda savršen, pojela bih ga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam jako malo potrošila tako da ne mogu biti zadovoljnija bojom jer sam je stvarno dosta dobila i još se dobro drži na menii :D :D

      Izbriši
  3. Ja sam ga koristila ovo ljeto i uopće nisam zadovoljna. Na svim svjetlijim kupaćim kostimima mi je ostavio tragove koji se nisu oprali, a jedan dan sam imala žuti donji dio i izgledala sam k'o usrana , DA OPROSTIŠ NA RJEČNIKU :D Ništa posebno nije pridonio pri dobijanju boje, a miris - smrdila sam svima oko sebe, ali meni je bio ok :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moji su se žalili da smrdi, ali meni je stvarno bio ok miris, malo čudan, ali nikako da smrdi. Baš mi je žao da ti je uništila kupaće :S i moji su svijetli ali spralo se sa svakog....

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.