Recenzija: Dercome Clear susprenzija za kožu


Sljedećih par postova sam odlučila posvetiti recenzijama proizvoda za masnu kožu i kožu sklonu nepravilnostima (aknama). Moja koža je nažalost jako masna i sklona većim nepravilnostima. Tijekom godina sam prošla kroz veće i manje torture s kožom da bih je dovela u red. Daleko je od savršene ali ja sam trenutno zadovoljna. To što sam zadovoljna sa svojom kožom ne znači da ću prestati lutati među preparativom, jer uvijek ima još ona jedna stvarčica koju sam uvijek htjela probati. 
Kao što se iz naslova (i slika) dalo pretpostaviti danas pišem o Dercom Clear suspenziji za kožu. Proizvod se našao u mojim rukama preko recepta dermatologinje. Propisala mi ga je zajedno sa Sona gelom i kombinacija se na mojoj koži pokazala kao potpuni neuspjeh.

Dermatologinja je propisala da ga koristim dva put na dan i na licu i leđima. Proizvod je potrebno ostaviti par minuta da djeluje i onda isprati. Neko vrijeme sam ga koristila na taj način ali kada se pokazao kao preagresivan polako sam smanjivala dok ga nisam skroz prestala koristiti.


Glavni sastojak Dercom Cleara je benzilperoksid i on mi očito nikako ne odgovara. Prilikom nanošenja mi se činilo kao da nema nikakvog učinka, ali prava istina se otkrila tek nakon par dana korištenja. Koža mi je postala užasno osjetljiva, suha do točke bola. Leđa su mi najviše trpila jer sam na njima trebala duže staviti da odstoji. Ako bih savila leđa doslovno sam osjećala kao da koža puca jer je bila toliko izmučena. Kasnije me krenulo i peći i tada sam stala koristi.


Potrošila sam ovakve dvije tube od 100 g i odlučila ne kupiti treću iako mi je dermatologinja tvrdila da moram ustrajati s terapijom neko vrijeme pa čekati da nekada krene djelovati. Stvarno ne dijelim to mišljenje i smatram da ako osjećam da mi proizvod ne odgovara ni u kojem smislu treba prestati i naći nešto novo. Moja glavna zamjerka je to što previše isušuje kožu a nije uradio ništa po pitanju čišćenja akni. Koristila sam i jako dobru hidratantnu kremu uz njega, ali ni ona nije pomogla. Ako ste se na ovom postu našli jer imate situaciju sličnu mojoj onda vam savjetujem da ostavite ovaj proizvod jer meni je donio više lošeg nego dobrog. Sada mi je žao što ga nisam i prije ostavila kada se sjetim koliko mi je bilo teško koristiti ga.


Do čitanja :*

Related Articles

1 komentari:

  1. Jesi li probala koristiti First Aid Beauty Ultra Repair Cream s Dercomeom? Ili bas Cera Ve moistourizing cream te zakljucati sve obicnim vazelinom? Imas od First Aid Beautya preparat za tijelo s AHA koji ti tretra to genijalno.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.