Kako se riješiti znoja


Znoj je neugodan i nepoželjan. Točka. Uskličnik! Mislim da se svi možemo složiti s tim. Dosta rano sam ušla u pubertet i dosta rano sam otkrila da se u stresnim situacijama jako znojim. Sjećam se prve situacije kada mi se to dogodilo. Čekala sam profesora gitare da uđe u učionicu i trebala sam mu reći da nisam navježbala ono što sam trebala za taj dan. Odjednom me uhvatila tako jaka panika i osjetila sam znoj kako mi curi niz pazuhe. Tog dana započelo je moje znojenje pod stresom, a kada je završilo....pročitajte u nastavku. 
Naravno da sam pokušala sve. Od baby pudera do tristo i jednog dezodoransa ali problem sam riješila s jedim domaćim proizvodom. Naime Semikem je farmaceutska tvrtka iz Sarajeva i proizvode Galmanin Losion protiv znojenja.



Mjesecima sam tražila nešto protiv znojenja i već sam prošla kroz toliko mnogo proizvoda da sam izgubila svaku nadu. Naravno uvijek bi kupila neki novi proizvod i razočarao bi me. Tu sam priču očekivala i s Galmaninom....ali dobila potpunu suprotnost! Znojenje u stresnim situacija, znojenje prilikom tjelesne aktivnosti, znojenje od vrućine (i ako ima još koje znojenje) Galmanin losion to SVE rješava.

Što Semikem kaže o Galmaninu:


Galmanin losion mi je promijenio život. Kratko i jednostavno. Prije bi se ustručavala izlagati bilo što pred grupom ljudi, ili nekada čak podići ruku jer znam da bi mi ispod ruku bila mokra lokva znoja. Sada, kada je to za mene prošlost, samopouzdanje mi je znatno poraslo.


Mane:
  • Prije me je znao jako svrbjeti
  • Ambalaža izgleda kao ambalaža pesticida (inače proizvod presprem u ljepšu bočicu, ovo je samo za slikanje)
  • Ako se potpuno ne upije u kožu izblijedi odjeću   

Dodatna zaštita:

Garnier mineral dezodorans i roll-on koristim samo radi osjećaja svježine i blagog mirisa. Pokraj Galmanina nepotrebno mi je koristiti još neke proizvode koji zaustavljaju znojenje. Baš zato sam odabrala ovaj anti bakterijski dezodorans koji također ne sadrži ni alkohol. 


Dodatni savjeti:
  • Nikada nemojte pred spavanje koristiti dezodorans
  • Nadam se da nije potrebno spominjati ali.... tuširanje svaki dan!
  • Roll on nanosite samo na čiste pazuhe
  • Galmanin svako jutro isperite s kože

Za kraj:

Moram napomenuti da Galmanin nije neki čarobni pripravak i da je normalno da ću se prilikom neke veće tjelesne aktivnosti znojiti normalno kao i svaki drugi čovjek. Koliko je zdravo koristiti ovako nešto - to ne znam ali znam da na meni djeluje i ne planiram ga prestati koristiti u skorije vrijeme. 

Nadam se da će makar nekome ovaj post biti od koristi. Znam da nije klasnični "beauty" post ali ovaj blog sam napravila prvenstveno s ciljem da pomognem nekome svojim iskustvima. U budućnosti ću se više fokusirati na takve postove.

Ako imate komentara, pitanja, kritika... slobodo pišite u komentare! :))

Do čitanja :*

Related Articles

12 komentari:

  1. Postovi ovakve vrste su bas korisni! Samo te molim da navedes cijenu i dostupnost ovog proizvoda?
    I mislim da to i nije najzdravije rjesenje ali ako pomaze, koristila bih ga u onim kriticno stresnim situacijama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U vezi cijene nisam baš ni sigurna i zato je nisam ni navela...prije bi kupovala u Sarajevu u Semikemu za 15 KM, ali sada sam naručila s pika ( http://www.pik.ba/artikal/6018092/galmanin-losion-protiv-znojenja/ ) i došlo me je sveukupno dosta skuplje.... oko 40 KM, ali mi je poštar to donio na kućni prag

      Izbriši
  2. Smije li se Galmanin nanositi svaku vecer? Hoce li to izazvati problem? Pocela sam ga koristiti, stvarno djeluje, ali je problem sto u dodiru sa dezodoransom potice znoj...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ne preporučam nanositi ga svaku noć. Pusti kožu barem jednu noć da odmori, tj. pukušaj stavljati svaku drugu noć. Ja redovno stavljam dezodorans svako jutro nakon tuširanja i nije mi umanjilo moć djelovanja Galmanina :/ Možda se s vremenom smiri i to, jer se sjećam kada sam ga tek krenula koristiti imala sam sličnih problema. Ako treba što slobodno se javi na Facebook-u! :)

      Izbriši
    2. Krenula sam koristiti rexonin stick, prestalo je! :)
      Hvala ti :)

      Izbriši
  3. Sviđa mi se ovakva vrsta postova, zapravo korisni postovi su uvijek dobro došli :D Zanima me gdje mogu nabaviti taj proizvod i kolika mu je cijena?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, najviše volim kada čujem feedback daje mi ideju o čemu pisati. Dakle, galmanin se može nabaviti u Sarajevu u Semikemu ili online. Ja sam svoj naručila s pika http://www.olx.ba/artikal/6018092/galmanin-losion-protiv-znojenja/ stigao je u roku dva dana.

      Izbriši
  4. Ćao, upravo sam naručila galmanin losion, ali sam u međuvremenu pročitala da nakon određenog vremena djelovanje prestane, kao da tijelo postane rezistentno na losion, da li si ti imala takvo iskustvo? Koliko dugo već koristiš galmanin. Baš sam se bila obradovala da sam konačno nešto učinkovito našla i sada me zbuni ta informacija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam to čitala i to na par mjesta, ali mi se nikada nije dogodilo. Ja ga koristim sigurno već sedmu godinu. Iz početka sam ga koristila dosta češće, ali u posljednjih par godina našpricam jednom u dva tjedna. Pokušala sam par puta bez njega ali kad god ga ne koristim duže vrijeme, znoj se vrati. Tako da mu je po meni to jedina mana. Rješava problem ali samo dok ga koristim, čim prestanem vraća se.

      Izbriši
  5. Da li se ovaj sprej moze kupiti u apoteci i smije li se na lice stavljati??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Provjerila sam na njihovoj stranici i piše da se za maloprodaju može kupiti ovdje:
      ul .Nedima Filipivića 1, (Čengić Vila) Sarajevo
      Tel/Fax: 387 (0) 33 610-666

      Ja sam ga nabavljala i preko pika i mislim da je to i najlakši način ako ne živiš u Sarajevu. Plaćanje je bilo prilikom preuzimanja. Proizvod se ne preporuča stavljati na lice pogotovo ne blizu očiju. Koliko se sjećam na uputa piše da je namijenjen za dlanove, pazuhe i prepone.

      Izbriši
  6. Želim samo da podijelim svoje iskustvo i pohvalim ovakav post koji u potpunosti potpisujem :) Dugo sam se borila sa ovim problemom i poslije mora preparata probala sam i Galmanin nakon kojeg sam preporođena. Koristim ga od 2014. godine, u početku redovno, a sada jednom u par sedmica i kao što Monika kaže, ako ga duže vrijeme ne stavljam, problem se vraća. Primijetila sam i da otkako su promijenili ambalažu, učinkovitost nije toliko dobra kao onog prvobitnog iz flašice kao za pesticide :)Čak sam ih direktno i pitala i rekli su da su unaprijedili i sastav, koji očigledno za mene nije povoljan, ali bez obzira na to nastavljam ga koristiti malo češće i to je to, i pod takvim okolnostima sam daleko od problema koliki je bio na početku. Ne znam koliko je zdravo, uzdam se u to što je na prirodnoj bazi, ali po svaku cijenu ne odustajem od njegovog korištenja jer ne bih podnijela da moram opet trpiti ono što sam godinama morala. I da, kao sam vrag peče i svrbi kad se stavi, ali ni to me ne može omesti :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.