Recenzija: Afrodita Pjena za čišćenje lica s AHA kiselinama


Ovo je proizvod koji koristim sigurno unazad 7-8 godina. Doživjela sam makar tri promjene naljepnice i potrošila bočica i bočica. Ovoj pjeni se uvijek vraćam i uvijek ju imam na stanju, pa makar mi u tom trenutku i ne treba kao prije. Valjda se osjećam sigurnije kada znam da mi je blizu! Uglavnom da ne dužim s uvodom, ovo je recenzija proizvoda kojeg sam ponovno kupila nebrojeno puta. Ta činjenica je nažalost otkrila smjer u kojem će ići ovaj post, ali nekada nema smisla čuvati oduševljenje za kraj! 


Evo na početku odmah jedan minus ovom proizvodu - teško je doći do njega! Pjena se nažalost prodaje samo u salonima i ne može se naći po lokalnim drogerijama. Ja svoju nabavljam u Farahu (Sarajevo i Tuzla) i košta 15 KM. Dolazi u nešto većem pakiranju nego klasične Afroditine pjene koje se nalaze u redovnoj prodaji (zato je i skuplja valjda). 

Sama sam se iznenadila kada sam skužila da nemam napisanu recenziju ovog proizvoda! Bila sam uvjerena da je tu negdje, čak sam i rovila po postovima da prijateljici pošaljem link. Kad ono eto belaja, ipak nema iako sam je spominjala u postu o tadašnjem ritualu njege lica i omiljenim afroditinim proizvodima. Danas evo ispravljam tu veliku nepravdu načinjenu ovom super proizvodu i tipkam svoju recenziju!

Ono osnovno o proizvodu što se mora reći jest da je doziranje jednostavno. Nekada za cijelo lice koristim pumpicu, nekada dvije, a kada sam u tušu udarim tri pa operem i leđa i dekolte. Na slici ispod možete vidjeti kako sama pjena izgleda nakon istiskanja iz bočice.


Ono što će ova pjena uraditi jest:


  • JAKO dobro očistiti kožu 
  • skinuti svu šminku
  • djelovati na nestanak akni
  • površinski isušiti kožu
Nakon što očistim kožu ovom pjenom stvarno se osjećam čisto. Skine svu masnoću, šminku i prljavštinu što se zbilja osjeti. Kada je koristim stvarno osjećam da mi se čisti lice i to se krene i primjećivati na samoj koži nakon par dana. Nažalost ova pjena je dosta jaka i isušit će kožu. Ako nakon nje odmah ne hidratiziram lice jako brzo osjetim pomalo neugodno zatezanje kože. Nekada mi se znalo dogoditi da mi se određeni dijelovi kože (npr. oko nosa) krenu blago perutati zbog nje. Zbog toga mislim da nije dobra kao svakodnevna umivalica za lice. Na dnevnoj bazi bi se ipak trebalo koristiti nešto blaže i nježnije.



Sada, kada mi je koža u puno boljem stanju nego kada sam je tek krenula koristiti , ne koristim je toliko često, ali je svakako još uvijek dio moje mjesečne rutine. Tu i tamo operem leđa i dekolte s njom ili kada sam baš lijena za skidanje šminke micelarnom + nekom blažom umivalicom, samo operem lice ovom pjenom, utrljam ulje u kožu i spremna sam za krevet! Sada je na licu nikako ne mogu koristiti bez ulja jer mi se odmah sutradan jako isuši lice. Omiljena ulja koja stavljam poslije nje su mi jojobino i ružino. 


Za mene je ovo stvarno jedan od HG proizvoda i tko god me je pitao koja umivalica će mu stvarno pomoći protiv težih akni rekla sam za ovo čudo. Smatram da ovo nije proizvod namijenjen svim tipovima kože, jer stvarno ne znam kako bi ga neki suhokožac podnio (pretpostavljam bolno). Smanjit će velike nepravilnosti i dosta pomoći u borbi protiv akni.

Naravno ovo je samo moje mišljenje i moje osobno oduševljenje ovim proizvodom. Koristim ga jako dugo i stvarno me nije razočarao. Ako imate dodatnih pitanja ili dvojbi slobodno me pitajte. 

Jeste li vi probale ovu pjenu za pranje lica? Što mislite o ostalim Afroditinim pjenama?

Do čitanja :*

Related Articles

5 komentari:

  1. Sunce me ozarilo kad sam ugledala post o mojoj HG umivalici. Ja ju koristim od srednje skole (duplo duze nego ti) i isprva je bila u obliku gela pa su je kasnije transformirali u pjenu. Nemam problema sa aknama i ostalim nepravilnostima ali mi je koza ekstra masna i prema mojoj kozi je njezna, blaga i ne isusuje me. Koristim cijelu liniju Aha professional sa AHA kiselinama i toplo ti preporucujem cristalni fluid (kremu). Samo nisam sigurna jesi li jos na Roaccutanu ili na kakvim derivatima retinola, u tom slucaju ne. U svakom slucaju u Hrvatskoj je pjenu lakse nabaviti, puno salona drzi Afroditu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja baš želim probati još neke proizvode iz AHA linije ali nikako da dođem do njih. Morat ću skoknuti do vas i pokupovati. Baš sam sretna da ju je još netko koristio inače ja uvijek pričam svima o njoj i da je moraju probati. :D :D Nije ni meni bila toliko agresivna ali mi eventualno isuši lice što s današnjim izborom ulja za lica nije nikakav problem. :)

      Izbriši
  2. Zdravo! Divan post :) Ja sam ju počela koristiti prošlo ljeto, zajedno sa kremom iz iste kolekcije. Osim toga, tokom jeseni i zime sam radila tretmane vocnim kiselinama, pa mi se koža dosta isušila, ali su akne znatno manje.
    Možeš li mi reći gdje je nabavljaš, odnosno gdje je Farah? Pretpostavljam da je to neki salon..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Farah postoji u Tuzli i Sarajevu. U Sarajevu se nalazi u Importanne centru a u Tuzli na adresi Ivana Ribara 15. Ovo mi je web stranica pa mozes potraziti vise detalja: http://www.farah.ba/ Vjerujem da ti je koza dosta isušena sada, meni je dosta pomogla krema la roche posay effaclar h jer je ona bas namijenjena kozi koja je oslabljena terapijama koje isusuju kozu.

      Izbriši
  3. I ja koristim ovu pjenu 3 godine svaku večer i ne mogu je zamijeniti ni sa kojoj drugom koje sam u ljekarni kupovala po većim cijenama, također i kremu nakon nje odmah stavljam i koža mi je prečista, a na dnevnoj bazi imam njhovu hidro control isto super krema i sad planiram fluid za ljeto

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.