Trenutni favoriti


Prebrzo su mi prošla ova dva mjeseca nove godine, ali moram priznati da su mi donijela nove kozmetičke favorite. Neke stvari posjedujem od prije ali sam ih zavoljela u posljednji mjesec - dva i skužila da ih koristim svakodnevno. Volim s vama dijeliti proizvode koje obožavam, a još mi je draže saznati da i vi dijelite moju ljubav! 



Bourjois Radiance Reveal korektor - nešto najbolje što se dogodilo mojim podočnjacima! Imam dvije nijanse, svjetliju za područje ispod očiju i tamnije za cijelo lice. Češće ga koristim ispod očiju i stvarno mi je divan! Nudi dovoljno prekrivanje i lak osjećaj na koži što je rijedak slučaj. Uvijek sam nekako osjećala da jedan dio moram žrtvovati. S njim djelujem razbuđeno, svježe i ljepše!


Catrice kamuflaža je s druge strane dosta teža i ne stavljam je na područje ispod očiju već na onu gamad što se najteže skriva. I stvarno djeluje! Volim Catricove korektore, ali sada mogu reći da mi je ovaj najdraži! Visoko prekrivanje i dugotrajnost - što više da traži osoba s problematičnom kožom!? 


Inglot AMC brow gel sam kupila zbog Ene i njenih hvalospjeva. Nisam se pokajala i brzo mi je zamijenio do tada omiljeni NYX-ov gel o kojem sam pisala ovdje. Ovo malo čudo daje savršeno definirane obrve i mami komplimente. Ja osobno volim naglašene obrve (vjerovatno iz razloga što su moje prirodne toliko siromašne) pa ako ste i vi fan, toplo preporučujem!


Za dane kada ne nosim šminku ili biram što ležerniji look, ovo je moj proizvod. Daje malo boje i čuva obrve na mjestu. Volim ga koristiti i preko Maybellinove olovke o kojoj sam pisala ljetos.


Naravno da nisam odoljela ni L'orealovim maskama, ali ova što pročišćuje kožu mi je najdraža. Spremam i recenziju o sve tri tako da neću puno duljiti o njoj. Ono što moram reći jest da radi svoj posao i ostavi te s osjećajem divote na koži.  


Visine kapi možda nisu kozmetički proizvod ali sam ih ipak odlučila ubaciti u ovaj post. Nedavno sam imala problema s očima, pa su ih onda dodatno vjetar i hladnoća i pijesak i dim iz kafića dodatno nadražili. U nadi da ću nekako smanjiti crvenilo sam kupila ove kapi i pomogle su mi otkloniti nelagodan osjećaj, a i samo crvenilo je bilo dosta manje. Na kraju se ipak može reći da je donekle kozmetički proizvod jer me ipak jest uljepšao! 

Koji su vaši dosadašnji favoriti u ovoj godini? Koji od proizvoda nam je zajednički?

Do čitanja! :*

Related Articles

2 komentari:

  1. Zasad nemamo zajedničkih favorita. Ali moji favoriti za početak 2017. godine su Mary Lou highlighter, napokon sam ga se dočepala i ne mogu se prestat oduševljavat sa njim. Zatim Beauty UK bronzeri, Rimmelova olovka za usne pink a punch, Makeup Revolution New-trals vs neutrals paleta i Real techniques multitask set kistića. Za početak dovoljno iako će se favoriti sigurno nadopunjavati kroz godinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Huh Mary Lou je definitivno moj favorit 2015. godine. Tada sam ga otkrila i koristila svaki daaan. Imam još uvijek taj isti i još uvijek mi je super. Rimmelove olovke nikako da kupim, a stalno viđam kod nekog. Ja obožavam slušati o favoritima drugih, tako znam da mi je sigurno nešto kupiti hihihi :)

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.