10 savjeta za kožu s aknama


Niz postova o njezi kože s aknama jednostavno ne bi bio potpun bez jednog posta o najboljim savjetima koje vam mogu dati iz vlastitog iskustva. Ako ti se ne da čitati svaki ostali post iz ove serije pročitaj ovaj jer je kratak i jasan, a dat će ti ono što tražiš. 
Pa krenimo!

  • Budi spremna svaki mjesec izdvojiti određen dio novca na brigu o svojoj koži

Ne znači da je krema od 200 KM nužno bolja od one od 10 KM i ovdje ne pričam o tome. Prvotno govorim o posjetima dermatologu i kozmetičaru pa tek onda o samim proizvodima. Kvalitetna koža zahtijeva kvalitetnu njegu. 

  • Otiđi dermatologu

Dermatolog treba biti tvoj prijatelj (baš poput Google-a). Promijeni trenutnog ako ti ne odgovara, obiđi svakog dok ne nađeš pravog za sebe. Primijetila si da se stanje tvog lica pogoršalo, nešto se promijenilo, nešto te brine, nešto ti se ne čini ok? Nemoj čekati i sebi napraviti veliki problem kao što sam ja.

  • Prestani isušivati svoju kožu

Sada jedna jako loša pretpostavka za nas s aknama. Pa jedno 80% ljudi s kojima sam pričala o aknama misli da akne treba isušiti dok ne umru. Isušuj to jadno lice svakako je masno neće mu bit ništa je potpuno pogrešan pristup tom problemu. Masna koža i dalje može biti dehidrirana. Dehidrirana koža vodi do ljuštenja. Ljuštenje vodi do dodatnog začepljivanja pora mrtvim stanicama kože koje naravno vodi do novih akni. Super, isušila si kožu i sada imaš i dalje masno lice, koje se peruta jer je dehidrirano i malo veći broj bubuljica. To je nešto što sigurno ne želiš. Investiraj u kvalitetno ulje koje ti neće začepiti pore ili serum na bazi vode i vidjet ćeš kako će ti koža početi blistati.


Dobro se sjećam razdoblja kada sam bježala od ovakvih proizvoda. Samo bih si kupovala ako matira i isušuje. Sreća pa sam davno spoznala čari hidratacije masnog lica. O Effaclar H sam već pisala recenziju i još uvijek preporučam tu kremu svim srcem. 

  • Redovno radi klasična čišćenja lica u kozmetičkom salonu

Ovo je minumum minumamu. Ono što si moraš biti u stanju priuštiti. Jednom mjesečno ili jednom u dva mjeseca, ovisno o stanju kože. Svugdje košta oko 50 KM i mali je luksuz (priznajem) ali mislim da je meni i ljudima s kožom poput moje neophodno.

  • Obraćaj pozornost na sastojke proizvoda 

Do nedavno sam bila uvjerena da ja ne znam kemiju i samim time ne znam čitati deklaracije i sastave proizvoda. Ta mi je teorija ispala potpuno kriva jer s malo zanimanja za sastojke možeš lako naučiti kako ih čitati i tumačiti. Kada sam malo istraživala i naučila o sastojcima uzela sam sve svoje dobre proizvode i uočila da imaju dosta istih sastojaka, onda sam uzela ove loše i uočila u njima neke sastojke koji se ponavljaju u svakom proizvodu. Tada sam shvatila da sam davno mogla naučiti koje proizvode ne kupovati samo gledajuću u sastav onih proizvoda koji su mi izazvali reakciju na licu. Ponavljam opet - učite iz mojih grešaka. 

  • Nekada si priušti dan bez pudera

Sjećam se dana kada nisam mogla zamisliti situaciju u kojoj idem vani, na javnu lokaciju, gdje će me vidjeti ljudi koje znam bez pudera. To je naravno bilo vrijeme kada sam cementirala svoje lice i pokušavala sakriti svoje akne od svijeta. Naravno da ih je svijet vidio i naravno da je meni taj cement na licu izazvao još veći kaos. Istina je da puder začepljuje pore. Nije svaki grozan i neće svaki izazvati duboke bubuljice ali priušti si nekada odmor od njega. Koža mora disati. Koža nije baš stvorena za sve ove barikade koje mi na nju stavljamo.

  • Redovno mijenjaj jastučnicu

Naše se lice otprilike 8 sati na dan nalazi na jastučnici, što uopće nije malo vremena. Ja mijenjam jastučnicu dva puta tjedno i iako je isprva tlaka stalno ih prati i misliti o tome postalo je nešto što jednostavno automatski radim.


  • Smanji diranje lica rukama

Jedna jako loša navika za bilo koga s problematičnim licem. Ruke su nam većinom prljave iako mi vjerovatno nemamo dojam da su prljave. Diramo svašta a dezinficiramo malo toga. Da ne bi stalno imali na umu bakterije samo pokušaj neko vrijeme imati na umu da ne diraš lice. Lako se prekine ta navika (koju sam i ja imala) i jako brzo se vidi promjena. 

  • Jednostavnost i rutina su ključ

Stalno mijenjanje proizvoda je opet greška koju sam ja radila. Mijenjala sam proizvode tako često da moje lice nije imalo pojma što se događa. Čim bi vidjela jednu bubuljicu zaključila bi da je od nekog proizvoda i brzo ubacila novi. Moje trenutna rutina je poprilično jednostavna i ponavlja se već duže vrijeme, možda i nekoliko godina i lice mi je zahvalno na toj strpljivosti.


Na slici se nalaze moji osnovni proizvodi. Ovo su proizvodi koje koristim svakodnevno i koji se rijetko mijenjaju. Tijekom ljetnog perioda Aha pjenu za lice zamijenim za Effaclar. Prije pudera stavljam matirajuću kremu koja nije na slici iz razloga što ne stavljam puder svaki dan. Naravno imam ja još hrpu proizvoda koje koristim ali ovo su proizvodi koje koristim baš svaki dan. 

  • Nikada nemoj zaspati, a da prije nisi oprala lice

Ovo je vjerovatno nepotrebno i objašnjavati ali se ne bih osjećala dobro da je ovaj post prošao bez ovog savjeta. Noću se koža regenerira i odmara. Dopusti joj da to radi u miru.  

Koji su vaši osnovni savjeti za kožu? Bez čega vi ne možete?

Do čitanja :*

Related Articles

2 komentari:

  1. Slažem se sa svim navedenim savjetima. Dodala bih jos provjeru hormona ako se akne javljaju u podrucju celjusti. Koristenje SPF faktora takoder. A od kozmetike preporucujem Skintegru, definitivno najbolje sto sam probala ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpisujem i za spf, a pogotovo za provjeru hormona. Veliki MUST. Ja jos uvijek nisam probala skintegru, ali planiram se pocastit uskoro. Koje proizvode bi preporucila tocno?

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.