Top tri Afroditina proizvoda


Afrodita je jedan od onih brandova kojima se uvijek vraćamo. Scratch that. Jedan od onih brandova od kojih nikada i ne odlazimo. O Afroditinim proizvodima sam već pisala TU, TU i TU. Čak za ovaj post možemo reći da je remake jednog od starijih postova o kojima sam pričala upravo o svojim omiljenim Afroditinim proizvodima. Sada osjećam da sam napredovala i imam obraza napisati skoro pa isti post (s puno boljim slikama). :D

Afrodita Šampon s koprivom za masnu kosu


Tko god je ikada ušao na moj blog zna da imam masnu kožu pa time i kosu (doslovno naglasim u svakom skincare postu i nastavit ću naglašavati i znam da će me samo masnokošci razumijeti). DAKLE imaš problem: masna kosa - rješenje: Afroditin šampon od koprive. Najlakša jednadžba ikad. Stvarno sam probala more i more šampona. Kupovala i najskupljih i najjeftinijih. Išla na savjetovanja od ljekarne preko doktorice do frizerke. Ispitivala ljude na ulici. I nikada nisam našla bolji šampon od ovoga. 

Dva puta našamponiram, ispere se fino i stavim regenerator. Kosa mi stvarno bude najsvježija ikad. I kad god pomislim da nije toliko svježa od njega probam neki drugi i uvjerim se da jest.

Miriše mi super. Neupadljivo i svježe. Pomalo čak biljno, podsjeća na livadu s cvijećem. Ali ne onu livadu s cvijećem koja podsjeća na deterdžent za pranje veša. Nego neku na kojoj nisi nikada bila. Onu o kojoj si čitala u knjigama. 

Ne želim napisat sastav za osnovnu samo vam želim reći da je ovo šampon koji uvijek mora biti u kući osobe s masnom kosom. STVARNO vam kažem. Kome god sam ga preporučila ostao je uz njega. 

Afrodita pjena s AHA kiselinama


Ova pjena i razlog mog ponovnog pisanja ovog posta. U trenutku kada sam ju krenula koristiti u svojoj rutini cijela priča se promijenila. Potpuno je promijenila stanje mog lica. Trenutno pišem niz postova vezanih za moju cijelu povijest s aknama. Glavni post se nalazi na ovom linku.
Ovom proizvodu sam posvetila već jedan cijeli post pa o njemu sada neću duljiti nego ću vas uputiti na NJEGA. Također moj Holy Grail proizvod kojeg uvijek moram imati u kući. Apsolutni must have i spas za najezdu gadova zvanih akne te brzo i potpuno skidanje šminke. 

Afrodita WHY maske


Proizvod koji mi je na prvu bio jako meh. Nisam skužila apsolutno ništa ni dobro ni loše od njih. Valjda zato što sam ih probala dok mi je lice bilo u top formi. 

Onda su lagano došli oni dani u mjesecu, popraćeni s puno baklava i naravno cijelo lice mi se u tri dana upalilo. Kako nisam imala ni jednu drugu masku u stanu stavim ostatak ove Afroditine s lavandom bez ikakvih očekivanja i ostanem oduševljena. 

U jako kratkom vremenu smiruje moje crvenilo i upaljenost i nekako popravlja opću teksturu i izgled kože. Testirala sam je nakon toga još jedno dvadeset puta dok se nisam uvjetila da je to to. Stvarno je super i od tada je stalni komad u mojoj postavi.


Recite mi koji su vaši omiljeni Afroditini proizvodi?
Koji proizvod vi koristite godinama i svaku godinu se dokaže vrijedan sve ljubavi koju mu dajete? 

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.