Moje fitness navike

Započinjem ovaj blog s postom koji neće biti uobičajen, iz razloga što nemam svoj aparat trenutno kod sebe nastaje ovaj post.

Kao "živo" dijete uvijek sam trčkarala tamo-amo, igrala gume, vozila bicikl i sve ostale stvari koja djeca te dobi rade. Od 8. do 16. godine bila sam ponosna članica plesnog kluba, te kad su ga u mom gradu ukinuli iz razloga što su mi nedostajali redovni treninzi priključila sam se karate klubu. Karate sam trenirala do 19. godine, a od tada na razne načine ostajem u formi. Pa ako vas zanima nastavite čitati i saznat' ćete kako...




Moj stav je da nije važno koliko cm/kg imate, svaka žena (a i muškarac) koja brine o sebi i svom izgledu bi trebala odvojiti makar dva sata tjedno na tjelovježbu. U 168 sati (koliko ih ima u jednom tjednu) nitko ne može reći da si ne može priuštiti ta minimalna 2 sata da odvoji na vježbanje. Sad kad smo to razjasnili krenimo dalje. :)
Između teretane, trčanja i odlazaka na aerobik, otkrila sam super stvar koja je dostupna svakome. To su naravno You Tube videa. Može se naći sve od početničkih vježbi do jako teških i zahtjevnih vježbi od kojih se može pravo "nabildati".


Jane Fonda. Dovoljno je vidjeti kako sada izgleda da joj povjerujete da njene vježbe stvarno imaju učinka. Zlatno doba aerobika. Smiješni kostimići, vesele tete i super glazba su dio ove tjelovježbe. Na početku videa ćete se smijati, a pred kraj plakati. Tako je makar meni bilo kad sam je tek krenula vježbati. Sada gledam da njene vježbe odradim minimalno dva puta tjedno, jer se od njih dobiju oni krasni "ženski" mišići.  


Jillian Michaels je nekoć bila obična, pretila djevojka koju je ta situacija doslovno naljutila i koja je odlučila okrenuti svoj život naglavačke. Započela je čisto jesti i vježbati, vježbati i vježbati. Pomoću njenih (često rigoroznih) metoda žene diljem svijeta su izgubile kilograme i zategnule svoje tijelo. Ako se ne bojite oštrog prekoravanja ove opasne trenerice svakako pokušajte odraditi ovaj izazov. 


Šest tjedana do Six-Packa. Ja sam ga odradila i mogu reci da sam jako zadovoljna rezultatima. Radi se šest tjedana, bez točno određenog koliko puta tjedno. Ja sam radila šest puta tjedno i rezultati su bili odlični.

Na You Tubeu možete pronaći dosta videa s vježbama koje rade Victoria's Secret anđeli. S vama dijelim jedan od omiljenih. Istezanje. Istezanje za poslije vježbe, ujutro kad se probudite s blagom upalom mišića ili kada se ukočite od sjedenja ili učenja....


Trenutno sam na 18. danu....

Za kraj želim reći da za vježbanje vrijedi isto kao i za sve drugo....bez muke nema rezultata. Ako vam je važno zdravlje i ljepota nikada nemojte odustati od tjelovježbe, pa makar to bilo i otići jednom tjedno trčati po parku. Shvaćam da može biti jako teško početi i ostati motiviran. Pogotovo jer se na početku rezultati baš kao u inat ne žele pokazati. Ja vam kažem vjerujte u sebe, dajte si cilj i ni slučajno stati dok se ne dođe do njega. 
Ako imate kakvih prijedloga za vježbe, pitanja, savjeta bilo što, radujem se komentarima!
Do čitanja.... ;))

Related Articles

1 komentari:

  1. + http://www.strava.com/ "Harder, Better, Faster, Stronger!!!"

    OdgovoriIzbriši