New in No.2

Naravno da sam i ja donijela onu famoznu odluku da neću ništa novo kupovati dok ne potrošim sve što posjedujem i naravno da je bilo nemoguće... Tako da mi se u samo tjedan dana "ne shoppinga" skupila ova hrpica novih stvari. 


Kupovina iz ljekarne. Naravno i 15. i 25. nijansa Dermablenda jer mi je savršena nijansa samo kada pomiješam ove dvije... Događa li se to i drugima ili samo meni? Onda naravno Royal Jelly kojeg pijem još samo ovaj mjesec, onda će valjda doći bolje vrijeme pa prehladice neće prijetiti mome slabašnom organizmu.


Mini DM kupovina, Selen za imunitet i kosu i nokte. Najbolji gel za brijanje, maskica za dobro raspoloženje i dva testera. Ne znam zašto toliko volim testere.


Iz Hair & Cosmetic Shopa sam ovaj puta nabavila roll on shimmer u nude nijansi, cremasti mat ruž, te ljepilo i trepavice.


Addis Ababa

 Nude

Ovaj ruž i sapun sam dobila na poklon.



I za kraj moj omiljeni Ženski rokovnik! Da tek sam ga sada početkom ožujka nabavila i ova dva mjeseca bez njega su mi bila jako teška. Novi mi se još više sviđa od prošlog. Prošli možete vidjeti na donjoj slici (lijevi je).


Kratki postić od mene na ovaj sunčan dan.
Do čitanja :*

Related Articles

6 komentari:

  1. super stvari :) morat cu ovaj balein gel probbati. Jedan decku jedan meni :D a royal jelly, da li debljaju, mislim imas li pojacanih potreba za hranom otkad njih koristis. treba mi nesto za imunitet, al ja se bojim ovih bobica za imunitet,imam osjecaj da cu na kraju mjeseca bit 5 kila teza :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gel je super, vidjet ćeš hihi A royal jelly stvarno ne debljaju. Ja sam se iznenadila jer sam očekivala baš to isto... Čak sam u zadnjih mjesec dana izmršala koju kilu :D :D

      Izbriši
  2. Meni je isto taj Balein gel najbolji za brijanje :D Addis Ababa je wow, wow, wow :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obožavam kad se netko slaže za taj gel, ja sam ga slučajno probala kod prijatelja i od tada koristim samo njega <3 a addis ababa mi je postala jedna od omiljenih nijansi i to jako brzo

      Izbriši
  3. Kolko kosta Dermablend u ljekarnama? Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.