U susret ljetu: Koža i proizvodi za kožu


Evo pred ljeto (ili početkom ljeta, kako god vam više odgovara) sam odlučila napisati par postova koji će biti posvećeni ljetnoj njezi. Za prvi post iz sage sam uzela njegu kože ljeti.
Ahh, to čarobno ljeto...kako mi se čini, pola godine živimo u njegovom iščekivanju i onda kada dođe želimo biti najspremniji za njega. Volim ljeto, moram priznati, ali to ne znači da išta manje volim ostala godišnja doba. Heh sad bi mogla pisati eseje o godišnjim dobima, ali da ne duljim pređimo na stvar. Kada pomislim na njegu kože uvijek je nekako u glavi podijelim na njegu kože lica i njegu kože tijela. Tako ću podijeliti i ovaj post. Iako imam masnu kožu lica, koža tijela mi je normalna do suha. A naravno tu skoro pa suhu kožu tijela sunce dodatno isuši i onda je moram duplo više paziti i maziti tijekom ljeta. 

LICE:



Odavno imam probleme s kožom i odavno sam "usavršila" svoj dnevni ritual njege lica, o kojem sam pisala na ovom postu. Ali kako je ljeto posebno doba, tako u njega moram uvrstiti neke dodatne posebne proizvode. 
U Lush-u sam nedavno naišla na tonik s vodicom čajevca. Teta u Lushu mi je objasnila da tonik mogu jednostavno pošpricati po kompletnom make-upu i on se neće uništiti, a osvježit će lice. Za mene je to bio veliki događaj. Naravno da sam ga odmah kupila i naravno da ću ga ovo ljeto često koristiti. Čak sam odlučila nosati ga stalno sa sobom u torbici. Takve stvari pogotovo dobro dođu na malo dužim putovanjima. Naravno zbog sunca si moram kupiti i malo "jači" balzam za usne, pa sam sada izabrala Garnierov Repair.
O aloe vera gelu sam već pisala na spomenutom postu, pa samo želim dodati kako mi je on odličan kada zadobijem bilo kakvu opeklinu od sunca ili jednostavno izgorim na suncu. 
Himalaya Neem Masku sam kupila slučajno, ali za jednu masku drogerijskog ranga je sasvim okej (mada preferiram homemade maskice).
I samo da dodam da je ova Afroditina noćna krema od nevena moja nova omiljena. Kada je stavim ujutro se probudim tako svježeg lica, odmorne kože i nekako ujednačenije boje. Neven je za mene omiljena biljka i njega volim u svim svojim proizvodima za kožu.

TIJELO:


Ljeti, kako se još češće tuširam nego inače, još češće mijenjam gelove i sapune za tuširanje. Ovaj gel koji vidite gore na slici u sebi sadrži kokosove čestice i one nježno pilingiraju tijelo tijekom tuširanja. Kako mi je nedavno bio rođendan to sam dobila na poklon. :) Znam da mnoge cure ne vole raditi pilinge ljeti iz razloga da im boja ne "spadne". Ja mislim da je neophodno raditi pilinge makar dva puta tjedno. Najveći razlog tome jeste jako učestala depilacija. Uzet ću sebe za primjer svaki dan se obrijem pod tušom + mnoogo češće depiliram (jako osjetljivu) bikini zonu. Dlake kao dlake....vole urastati i jedino što ih može u tome spriječiti jeste piling. Otkako sam uvela redoviti piling imam sve manje problema s uraslim dlakama. 
Kako nisam preveliki fan izležavanja na suncu više volim otići u svoj dragi DM i posegnuti za nekom njihovom kremom za samotamnjenje i lagano mazati svaku drugu noć. Boja nije preintenzivna i ne ostaju mi fleke. A mislim da je to najvažnije. Najružnija stvar koju mogu vidjeti ljeti su mi te tamne fleke neravnomjerno nanesenih losiona za samotamnjnje. 
H&M-ov body butter sam kupila isti dan kada i njihov piling i isti dan se zaljubila u oba proizvoda. Body butter daje sasvim dovoljno hidratacije nakon brijanja na mojim, u zadnje vrijeme (kako se bliži ljeto) sve suvljim, nogama.
A za moje slavne suhe pete si priuštim Eveline-ovu kremu za ispucale pete. Iako nemam probleme opasne kao na slikama s tubice, volim nju kupiti za ljeto jer je malo više koncentrirana nego neka obična krema za suhe pete. 
Ovaj balzam od nevena sam dobila na poklon od prijateljice i sasvim je obični gusti balzam kojeg koristim za dosta stvari, ali ipak najviše ga volim namazati debelim slojem na stopala, obući čarapice i leći spavati tako. Ujutro zbilja pete ne mogu biti ljepse.  

Naravno, neizbježni dio ljeta jesu vrućine. Na mnogo načina se borim protiv nje, počevši od odjeće, tuširanja, osvježavanja do naravno dezodoransa. Garnier Mineral Deodorant Action Control najbolje djeluje na mojoj koži. Ima neki ne prejaki fini miris koji mi se sviđa i sam dezodorans stvarno dugo djeluje. Unazad nekoliko godina sam prestala koristiti roll-on-ove i mislim da sam potpuno odvikla kožu od njih. Ali kvalitetan dezodorans je uvijek must have ljetne sezone. 


Jedna, za mene, malo tužnija činjenica u vezi ljeta jesu - komarci (i ostale bube)! Moram priznati da imam tu sreću da me stvarno rijetko "grickaju" ali ne volim ih. Uvijek zamišljam koliko bolesti mogu nositi i kada se i dogodi to da me ugrizu jako mi natekne to mjesto i ostane par dana. Zato se u ovom slučaju vodim parolom bolje spriječiti, nego liječiti i kada znam da idem na mjesta gdje ih može biti (noćni roštilji, mjesta uz rijeku....) obvezno se cijela namažem Autanovim stickom. Ovaj stick mi ima stvarno ugodan miris i poslije njega se ne osjećam ljepljivo. Otkrila sam ga prije dvije godine i od tada koristim samo njega. U sebi ima i aloe veru, što mi se posebno sviđa, pa ako dijelite moje mišljenje o komarcima....toplo preporučam!


Evo ih ovdje svi na okupu....


I mala wish lista željenih prinova. Mislim da ću sve od ovih morati kupiti prije nego odem na more....ili makar na moru :D


Samo moram naglasiti da sam ovu sličicu wish liste napravila na stranici polyvore.com i proizvode nisam sama uslikala, kao što je to slučaj s ostalim slikama koje se pojavljuju na blogu.

Koji su vaši ljetni must have proizvodi što se tiče kože? Mijenjate li rituale ljeti u odnosu na zimu? I očekujete li kakav odmor ovo ljetooo? :))

Do čitanja :*

Related Articles

4 komentari:

  1. Gdje si kupila ovaj Autan i koja mu je cijena ? I ja imam mali milion proizvoda za njegu, a od odmora ovo ljeto ništa.. Ispiti, ispiti svuda oko nas!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj nemoj mi spominjati :( danas sam pisala dva i kako sam ušla u stan tako sam se zavalila na kauč :( Autan sam kupila prošle godine u Zadru, čini mi se u DM-u sada se točno ne sjećam cijene, ali sam sigurna da je bio oko 10 KM

      Izbriši
  2. Hawaiian je i na mojoj WL i sigurno ga kupujem prije mora, za sada mi još uvijek ne treba :D Yves Rocher ulje sa šljokicama je odlična zamjena za Nuxe :)
    Ni ja nemam velikih problema sa komarcima, i ne koristim nikakve proizvode za zaštitu, osim onog čuda što ide u utičnicu :D ne znam kako se tačno zove xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oo na njega sam i zaboravila... imaš li ga? :D ma znam to za utičnicu, mislim da to svi imamo po kućama a nitko ne zna kako se zove haha

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.