Thursday, lazy thursday

Tek sam sada shvatila koliko je vremena prošlo od posljednjeg posta i odlučila vam malo pisati. Ipak ovo neće biti uobičajeni post. Želim s vama podijeliti neke doživljaje od prošlih tjedana kroz slike, te sam ubacila 25 pitanja, kao neki tag kojeg sam našla tu. U posljednje vrijeme sam kući (a ne u Mostaru) i malo odmaram, a i malo više "hodam". Super mi je da su obveze za fakultet napokon gotove i da imam malo više vremena za sebe. Za vikend mi dolaze skoro svi prijatelji koji već nisu tu i ne mogu biti sretnija. 


1. Imaš li kućne ljubimce?
- Trenutno ne i nadam se da će se to brzo promijeniti. Do sada smo imali dva psa, kornjaču, dvije ptice i nekoliko ribica....

2. Nabroji tri stvari koje su ti trenutno fizički najbliže.
- Mobitel, čips i "muhalo" hehehe

3. Kakvo je vrijeme u ovom trenutku?
- Sunčano, čim jedem idem vani na hvatanje boje.

4. Imaš li vozačku/voziš li? Ako da, jesi li ikad imao/la prometnu nesreću?
- Imam već četvrtu godinu. Jako često vozim i do sada (na sreću) nisam imala prometnih.

5. U koliko si se sati probudio/la jutros? 
- Prvi puta oko 7, pa mi je bilo prerano, onda drugi puta malo iza 9.

6. Kad si se zadnji put istuširao/la?
- Jutros.

7. Koji je zadnji film koji si pogledao/la?
- Hmm kako je vrijeme serija više njih gledam, ali mislim da je zadnji film bio prošli tjedan. Inception, da tek sada sam ga odgledala, i da oduševio me! :D

8. Koju si zadnju SMS poruku poslao/la?
- "Može, vidimo se."

9. Kojom ti melodijom zvoni mobitel?
- Dođe na njemu, Tribal summoning. Više ne stavljam neke drage pjesme, jer ih sve onda zamrzim...

10. Jesi li putovao/la u drugu zemlju?
- Obožavam putovati, do sada Kanada, Španjolska, Francuska, Njemačka, Italija, Slovenija, Hrvatska i naravno naša BiH. :) Sljedeće, i vrlo moguće ove godine, Srbija, Crna gora i Engleska.

11. Voliš li sushi?
- Još nisam probala. Mislim da ću probati iz znatiželje, iako ne volim plodove mora.

12. Gdje kupuješ namirnice?
- Konzum

13. Jesi li ikad uzimao/la tablete za spavanje?
- Jednom sam uzela dvije Dramine u cilju da zaspem i uspjelo je!
  
14. Koliko braće/sestara imaš?
- Jednu mlađu seku. :)

15. Imaš li stolno računalo ili laptop?
- Laptop, ali kako sam mu izvadila bateriju funkcionira kao stolno, samo je manje heh

16. Koliko ćeš godina navršiti sljedećim rođendanom?
- 23

17. Nosiš li leće/naočale?
- Samo sunčane :D

18. Bojaš li kosu?
- Bojala. Trenutno sam u fazi puštanja izrasta i čekanja da sve to fino izraste i imam ponovno svoju kosicu.

19. Napiši nešto što planiraš raditi danas.
- Posložiti ostatak knjiga, sunčati se i večeras idem s prijateljicom van. Ostalo mi je slobodno, možda presložim ormar. 

20. Kad si zadnji put plakao/la?
- Sinoć, nekako mi je trepavica ušla u oko i odlučila tamo ostati :(

21. Koja ti je omiljena pizza?
- Ono klasično ali da ima kukuruza, luka i puuuuno gljiva. 

22. Je li ti draži hamburger ili cheeseburger?
- Cheeseburger, smatram ga poboljšanim hamburgerom!

23. Jesi li ikad učio/la cijelu noć?
- Uvijek zaspem oko 6, ali tada je već zora, tako da se može reći da i jesam.

24. Koje su ti boje oči?
- Nešto zeleno, maslinasto...

25. Možeš li osjetiti razliku između Pepsi i Cole?
- Naravno, ali mi je ipak najdraža Cockta


Neću nikoga označiti da sljedeći uradi tag, ali ako ga netko i uradi napišite mi link posta u komentare, svakako bi htjela pročitati! :)


Došla kući s faxa i odmah me je lijepo iznenađenje dočekalo. Stigle četkicee!






Jednu noć sam trčala i našla mačkicu uz cestu kako pas laje na nju, pa sam ju naravno morala spasiti.










Evo još neke sličice koje imam od ovog i prošlog tjedna. Na prvoj slici unosim knjige u laptop. Moram priznati dosadan posao...ostalo mi je još stotinjak.















Puno pozdrava i pusica,
do čitanja :*



Related Articles

3 komentari:

  1. Maca je slatkiš. Gdje si naručila kistove, kakvi su ti, ja sam kontala naručiti neki sličan set ali ne znam koji bih...
    Wao ovaj posao sa knjigama, baš me zanima zašto unosiš toliko knjiga u laptop :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A s ebaya su, nisu neko revolucionarno otkriće, ali sasvim su solidni, ima pravo loših, ali i pravo dobrih...ajoj ovo s knjigama me smorilo pravo. kućna knjižnica :/ :D

      Izbriši
  2. mali mac <3
    ajme knjiga, ja bi ih sve pobacala XD htjedoh i ja pitati za kistove al vidim da me netko preduhitrio ;)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.