Wishlist No.1


Večeras vam predstavljam par odjevnih komada s jedine stranice s koje online naručujem odjeću. Riječ je o SheIn stranici, a ako još uvijek niste čule za nju, svakako je provjerite i vjerujem da ćete naći nešto za sebe.

SheIn sam otkrila uz pomoć kolegica blogerica i otkad znam za nju ne prođe tjedan dana da ne odem i pravim zamišljene kombinacije u glavi. Sada sam te kombinacije i napravila na polyvore.com te ih dijelim s vama.

Prvi set odjeće mi je nekako romantičan i ženskast. Sve su boje nježne i nekako predosjećam da ću cijelo ljeto provesti u ovakvim nude bojama. 



Drugi set je potpuna suprotnost prvom i više je mačkast i sexy, onaj stil koji želimo furati na izlascima. Ova haljina mora biti moja, samo je zamišljam nositi naopako, pa da ovaj ogromni izrez bude na leđima. 



Zadnji set odjeće s SheIna su tri kupaća u koja sam se zaljubila! Jako su slična, ali ja želim sva tri!



Također sam u photoshopu sastavila neki kolaž stvarčica koje želim pokupovati iz trgovina koje možemo naći u našim shopping centrima (s iznimkama Primarka i HMa).
Što se vama sviđa s moje wishliste? Veselite li se ljetu jednako kao i ja?

Do čitanja :*

*Post je napisan zbog ostvarivanja suradnje sa SheIn stranicom, tako da bi mi mnogo značilo kada bi kliknule na sve linkove! :)

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.