SheIn: Jesenje note


Jesen nam je stigla, a s njom i promjena boja na odjeći. Ovih dana nisam bila za sređivanja jer su mi misli samo u ispitima ali kada je ova haljinica došla na moja vrata morala sam je što prije prošetati.  


Haljina je sa stranice SheIn s kojima već neko vrijeme imam suradnju i stvarno sam zadovoljna odjećom. Ovaj put sam se najviše obradovala jer je haljina jednostavno vrištala moje ime. Ipak ja ne bih bila ja kada nešto ne bi pokvarila. Neću ulaziti u detalje samo ću reći da ovu haljinu NE treba peglati na najvišoj temperaturi.  



Materijal je dosta lagan i tanak, 100% poliester. Naprijed mi je mrvicu prekratka ali mi to pretjerano ne smeta. Jedino što mi se ne sviđa na haljinici jest to što se vidi da je iznutra materijal bijel. 








Dress - SheIn
Bag - New Yorker
Shoes - Zara

Do čitanja :*

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.