Recenzija: Uriage Hyseac 3-regul emulzija


Krema koju sam koristila zadnjih pola godine (možda i malčicu duže) i skupila sve moguće dojmove s obzirom da sam tubu potpuno iskapila. Namijenjena je masnoj koži s nepravilnostima i obećava matiranje, popravak teksture kože i smanjenje aknica i mitesera. 


Krema je kupljenja po preporuci dermatologinje u Zagrebu za 109 kn (oko 27 KM). Tuba od 40 ml (koja mi je trajala poprilično dugo) dolazi u kartonskoj kutijici. Koristila sam ju otprilike svaki dan osim neko vrijeme tijekom ljeta kada sam na lice stavljala samo SPFicu. Istisnem relativno malu količinu proizvoda i razmažem po licu prije šminkanja a nakon čišćenja. 

Krema mi je ispočetka jako očistila pore i lice općenito. Nakon toga se dio vratio i onda je nastala neka ustaljena faza gdje nisam primijetila da mi niti izaziva ikakve akne niti čisti one koje se pojave. Ono što se održalo tijekom svake faze jest to da jako lijepo nahrani kožu i nikada s njom nisam imala problema s dehidriranosti. Odlična je podloga za puder i kožu matira nekih 4 sata sigurno. 



Ne volim ponavljati ono što se nalazi na kutiji pa se uvijek trudim fino uslikati da možete pročitati sve što vas zanima. 


Ovo mi je bio prvi susret s Uriage proizvodima i moram priznati da su me zaintrigirali. Koliko znam nisu dostupni u BiH i mislim da je to glavni razlog zašto prije nisam imala ništa njihovo. Kremu sam potrošila prije nekih mjesec-dva i kupila neku drugu (Bioderminu) i mogu reći da već žalim što od nekog nisam naručila još jednu tubicu ove kreme. 


I da ponovimo:

Mane
nema SPF

Prednosti
ne začepljuje pore
matira (ekstremno masnu kožu) nekih 4 sata
malo kreme je dovoljno za cijelo lice

Sve u svemu kremi dajem jako dobru ocjenu s obzirom da sam poprilično sigurna da je ovo jedna od boljih krema za matiranje koju sam ikada probala.

Što vi mislite o ovoj kremi? Koje su vaše omiljene kreme za matiranje?

Do čitanja :*

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.