HG proizvodi





Prvi puta kada sam čula za izraz holy grail proizvod pomislila sam na Vichy Dermablend puder. Moj istinski HG kojeg sam kupila toliko puta i kojem ću se uvijek vraćati. Kozmetičarka mi ga je predložila i od tada kupujem samo njega. Što se mene tiče uvrštavam ga u kozmetičko čudo. Može se kupiti u ljekarnama u četiri nijanse. Moja je nešto između 15. i 25. i uz četkicu i malo vještine s njim možete prekriti sve. Plus jako važan dodatak, SPF 35. Lice mi je dosta masno, s ostatcima akni i ožiljaka, a s njim mi se događalo da ljudi pitaju "kakve akne ti to imaš, vidi ti lica?". Vjerujte mogla bih ga hvaliti do sutra, ali nikada nećete znati dok ne probate. :)



Ista kozmetičarka mi je predložila i Afroditinu pjenu za čišćenje lica s AHA kiselinama (volim svoju kozmetičarku) i od tada je to moj must za jutarnje i večernje umivanje i skidanje šminke. Može se nabaviti samo u salonima i 150 ml košta 15 km. Sigurna sam da (iako piše da je za sve tipove kože) bi isušio one s već suhom kožom...



Rimmel je jedan dosta jeftini brand kojeg obožavam. Njihov Stay Matte puder u kamenu je za mene stvarno još jedna stvar koju uvijek moram imati i u neseseru i u torbici. Samo ću reci da je jedini od kojeg se ne topim nakon par sati.



Drugi Rimmel-ov proizvod jeste tuš. Jako jeftina cijena za tako odličan proizvod. Nisam ponosna na to ali jednom sam nakon partijanja u disku zaspala s potpunom šminkom i jedini dio šminke koji nije bio uništen i koji je bio potpuno isti i ujutro jeste tuš.



Artdeco je brand kojeg sam tek nedavno otkrila. Zbilja ne znam zašto sam prije odbijala kupovati njihovu kozmetiku...ali neka, sad sam se navukla. Camouflage Cream mi služi za eventualne propuste koje puder nekada napravi, i za okorjele podočnjake u onim mjesecima ispita. Nijansa 8 me još nije izdala. Moram naglasiti da je ovo tek drugi koji sam kupila ali sigurna sam da ću mu se vraćati.


Do čitanja :*

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.