Recenzija: Batiste XXL volume

Šamponi za suho pranje su jedan od proizvoda koje uvijek moram imati u zalihama. Kosa mi se zamasti jako brzo, volumena skoro pa i nemam, a ne perem kosu svaki dan pa su mi šamponi za suho pranje jedini logičan izbor. Promijenila sam ih dosta otkako su se (nedavno) i kod nas pojavili na tržištu te mi je omiljeni postao baš ovaj od Batiste. Ako vas zanima koja riječ o njemu...uživajte u čitanju.


Šamponi za suho pranje su malo čudo u spreju koji bez vode i tečnog šampona osvježe kosu. Nama, ljudima s masnom kosom, nikako nije zgodno svaki dan prati kosu, niti je zgodno hodati masne kose. Tu u pomoć uskaču baš oni - šamponi za suho pranje kose.

Kao i dosta mojih HG proizvoda i ovaj se ne može nabaviti u našoj državici, te najbliže što ga imamo je preko granice. Ja svoje nabavljam u Hrvatskoj, jer relativno često idem ili ja ili netko iz kuće pa naručim.

Prije šampona za suho pranje na kosu sam stavljala baby puder, onda sam lagano krenula koristiti i Baleine, Girlz Only i napokon i Batiste šampone za suho pranje. Dugo sam koristila samo onaj s rozim cvjetićima, jer mi je miris bio super, ali kako mi je cimerica ukazala na ovaj, probala sam ga i brzo se probio na prvo mjesto.


Bočica je pod tlakom, od 200 ml. Cijene se ne sjećam točno, ali košta između 30 i 40 kn. Ja ga ne koristim svaki dan, te kada ga koristim, možemo reći da ga štedim. Nikada ne pritisnem i držim da ga nanesem na cijelu kosu, već samo kratko špricnem na potrebne dijelove. Takvog korištenja mi jedna bočica traje sigurno mjesec dana. 

Mislim da miris više ni ne osjetim, koliko ga dugo koristim. Miriše mi na neke proizvode što bi frizerka imala u frizerskom, ništa točno određeno, ali dovoljno da prekrije onaj smrad, koji se zna uvući u kosu. 




Proizvod je veganski, nije testiran na životinjama i dolazi iz UK. Moram pohvaliti retro dizajn na bočici, te svakako obratite pozornost i na druge iz ponude. U Njemačkoj sam prošle godine nabavila i mini izdanja ovog šampona i bila su mi super praktična za torbicu i putovanja. 





Pri nanošenju ovog šampona za suho pranje moram paziti. Ako ga slučajno stavim previše dobijem neku zalakiranu, krutu završnicu na kosi. Lako se može pretjerati, pa na to obratite pozornost. 

Što se tiče samog nanošenja. Protresem bočicu, našpricam na kritične dijelove kose, protrljam rukama i malo popravim kosu, ako ne želim čupavi izgled taj dan. Poslije njega se možete normalno počešljati ili praviti kakvu god frizuru. 

Ne vidi se baš na slikama, ali proizvod na kosi ostavlja bijele "fleke" koje se na mojoj svijetloj kosi ne vide nakon što utrljam u kosu. Nisam sigurna kako bi se ta bijela boja ponašala na tamnijoj kosi i bi li je ružno posvijetlila, tako da vama s tamnijom kosom preporučam da obratite pozornost na šampone za suho pranje koji su namijenjeni isključivo tamnoj kosi. 



Mislim da slike najbolje mogu pokazati njegovo djelovanje, zato ga i jesam nanosila posebno samo da vama pokažem.



Šampon za suho pranje je jedan od proizvoda koje volim koristiti i koristim dosta često. Potpuni sam zagovornik ovakvog tipa proizvoda i da mogu izljubiti i izgrliti osobu koja ih je izmislila bila bi jako sretna! Znam da ne mogu zamijeniti klasično pranje kose, ali za to ih ni ne koristim. Osvježavanje kose između pranja plus malo volumena, što se mene tiče pun pogodak za moju kosu!

Koristite li vi šampone za suho pranje? Koji vam je omiljeni? Jeste li probale ovaj?

Do čitanja :*

Related Articles

5 komentari:

  1. Ne koristim baš puno te za suho pranje tako da kad sam ih jednom kupila nisam se bila uputila da postoje za tamnu kosu (smeđa mi je) , ali nije bilo nikakvih problema. Samo sam nanosila vise manjih slojeva i pobrinula se da svaki sloj dobro 'rastresem'. Posvijetli da, ali se to po mom iskustvu ne vidi na smeđoj kosi, mislim da bi te za tamnu kosu samo osobe sa crnom kosom ili baš tamnosmeđom trebale kupiti. I da, sviđaju mi se tvoje slike, prelijepa si :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru za ove tamnije kose, jer ipak ja tu ne mogu pomoći. I hvala na komplimentu. :D

      Izbriši
  2. Koristila sam i koristim Batiste sampone i obožavam ih, budu jako korisni :). Sviđa mi se što dodatno ne isušuju kosu, bar ja nisam imala takvih problema. Ovaj nisam probala, ali mislim da svaki od njih utiče na volumen kose što je divna stvar, ko god ih je smislio svaka čast! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako da budu jaako korisni. Drago mi je da ih i ti voliš.

      Izbriši
  3. Gdje se mogu kupiti?nisu testirani na zivotinjama?

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.