Recenzija: La Roche-Posay Effaclar Mat



Effaclar Mat sam odlučila kupiti čim sam se dočepala Effaclar H kreme (recenzija). 
Riječ je o matirajućoj dnevnoj kremi koja je (za razliku od H-a) odlična kao podloga za make up.

Pogledom na samo pakiranje možemo zaključiti da je riječ o matirajućem proizvodu. Tubica je mat završnice dok su im ostali proizvodi glossy. Dolazi zapakovano u kutijici s klasičnim La Roche-Possay dizajnom. 






Poklopac je čvrst, plastičan, a otvor za kremu bi po mome ukusu mogao biti malo uži, ali što je tu je. Pazim da ne istisnem previše proizvoda. 

Sama krema je neke polugelaste strukture, mutno bijele boje. Miris nije intenzivan, te se nakon nanošenja ne zadržava na licu. 



Za cijenu od nekih 30 KM dobije se 40 ml proizvoda (koji izrazito sporo trošim). Svoju sam kupila u Alpha plus ljekarni u Mostaru prije neka dva mjeseca i otada je koristim svaki dan. 

Na prst uzmem jako malu količinu kreme (manje od zrna graška) i tapnem po točku na čelo, obraze i bradu. Razmažem po licu i ostavim koji trenutak da se upije. Jako se lako razmazuje, te sam isprva mislila da je tekstura previše vodenasta za matirajući proizvod, ali se iznenađujuće brzo fiksira na licu. 

Kada se upije u kožu odmah matira lice, te zagladi pore, donekle ih suzi.

Činjenica da moje masno lice s ovom kremom prosija nakon 3 sata nošenja je zadivljujuća. Makar meni. Nekada zna izdržati manje, nekada malo duže, ali u prosjeku nakon 3 h sam masnoga čela i nosa. Što se tiče make-upa većinom ostane netaknut na kraju dana, ali sigurna sam da to mogu zahvaliti kombinaciji svih proizvoda koje koristim. 


Sve u svemu ovo je jedan odličan proizvod i trenutno je moja top krema za ispod make-upa. Cijena mi nije uopće strašna, pogotovo kada uzmemo u obzir da mi ne začepljuje pore niti stvara ikakav nered na licu. Smatram da je od većeg značenja uložiti više novca u preparativu, pogotovo ako imate problema s kožom, poput mene. 

Jako sam zadovoljna ovom kremicom i sigurna sam da ću je kupiti ponovno. Od La Roche-Posaya nisam probala toliko puno proizvoda, ali ni jedan me do sada nije razočarao, tako da je ovo brand na kojeg ću sigurno u budućnosti obraćati dosta pozornosti.

Završna ocjena može biti sve između 4+ i -5.

Koji su vaši omiljeni La Roche-Posay proizvodi?
Koji preporučate meni?

Do čitanja :*

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.