Recenzija: Avon Royal Jelly kolekcija


Avon Care proizvode koristim duži niz godina i jako sam zadovoljna. Ambalaže su se kroz vrijeme mijenjale ali uvijek sam ostala jednako zadovoljna kvalitetom.
Ove proizvode sam dobila na recenziju još početkom godine, ali kako sam već imala otvorene (skoro pa iste) proizvode čekala sam da prvo njih potrošim prije nego ove nove otvorim.


Krema za lice

Trenutna cijena je 7,50 KM, dok je redovna 14,30.


Kako imam masnu kožu i točno određenu rutinu njege lica, nisam riskirala s ovom kremom koja je namijenjena jako suhoj koži. Proslijedila sam je mami koja za nju ima samo riječi hvale. Koža lica joj je normalna s tim da više naginje ka suhoj, te ju je mazala navečer. Kaže da se jako brzo upije i odmah osjeti kako joj koža bude mekša od nje. Također je smanjila crvenilo kože pri jako niskim temperaturama. 


Krema za ruke

U trenutnom katalogu košta 7,10 KM, te je pakovana u tubi od 100 ml.


Ova krema za ruke, točnije blazam za ruke, nokte i kutikule, mi je omiljena za preko noći. Namažem je nešto više nego inače, dobro umasiram u kožu i ujutro se budim s mekim rukama. Tekstura joj je nešto gušća, te je žućkaste boje. Nije mi omiljena krema za ruke preko dana iz razloga što je za moj ukus trunčicu premasna. Na slici dolje stoji uz stariju ambalažu. 


Losion za tijelo

Trenutno možete nabaviti za 9,90 KM, dok je redovna cijena 12,20. Dolazi u pakiranju od 400 ml.


Miris ovog losiona obožavam, pogotovo kada sam se istuširala i znam da ću se poslije toga upidžamiti i pokriti dekicom te čitati neku finu knjigu uz šalicu kave. Znači, miriše mi na opuštanje! Tekstura je nešto gušća, nego što sam navikla. Također mi se zna dogoditi da ga stavim previše i onda mi se na koži nekako stvori taj bijeli sloj losiona koji se jednostavno ne želi upiti u kožu, koliko god trljala...pa oprezno s doziranjem. Sve u svemu jedan odličan losion, koji bi također preporučila preko noći, čisto jer preko dana biram lakše verzije.


Gore je krema za ruke, a dolje losion za tijelo.




Koji su vaši omiljeni proizvodi za njegu? Volite li Avon proizvode za njegu tijela?

Do čitanja :*

Related Articles

2 komentari:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.