Linkovi s popustima


Nedavno sam dobila dva linka za popuste na Bookingu i Feelunique, pa pošto znam da među vama ima i putoholičara i šminkoholičara ostavljam ovdje oba! 

Za one koji još uvijek ne znaju Booking.com ima moje potpuno povjerenje i preko njega sam rezervirala svaki svoj smještaj na putovanjima zadnjih par godina. Jako je sigurno i cijeli proces rezervacije završi jako brzo i bezbolno (bez dugih poziva i objašnjavanja). Preporučit ću vam i dva smještaja koja sam posjetila ove godine i koji su me potpuno oduševili: u Zagrebu (advent je naravno da se mora otići) i Prištinu.

Na Booking linku dobijate 15 USD na karticu nakon što izađete iz smještaja koji ste rezervirali preko mog linka. 



Pošto je ovo ipak beauty blog osjećam da ne moram dodatno predstavljati feelunique stranicu. Naravno da ima svega i naravno da imaju preslatke blagdanske poklončiće i ove godine! Preko mog linka možete dobiti 20% popusta na prvu narudžbu. 


Do čitanja :*

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.