Recenzija: Alverde matirajuća krema

Recenziju za ovu matirajuću kremu sam najavila u ovom Facebook postu i kao što sam i tamo rekla, ovom kremom sam zadovoljna. Razlog kupovine je bio to što nisam imala novca za kupovanje nikakve skuplje kreme i mislila sam da ću je koristiti samo dok netko ne uplati novce na karticu, ali grdno sam se prevarila i ova krema je ostala u mojoj svakodnevnoj upotrebi već 3-4 mjeseca.



Krema dolazi u 50 ml šarene, proljetne tubice (mislim da je bila i neka kutija, koju sam bacila). Kao i sve ostale Alverde proizvode može se nabaviti u svakom dm-u i to po cijeni od samo 5.95 KM.

Krema je bijele boje. Relativno je rijetka i jako lako se razmazuje. Kao što dizajn na pakiranju nalaže, miris joj je dosta svjež, citrusan, limeta s jabukom. Na mojoj koži u trenutku ostavlja zaglađeniji i matirani izgled. Kako koristim dosta hidratantnije kreme one dane kada se ne šminkam (ovu kremu koristim samo kao podlogu za puder) i preko noći, nije mi uspjela isušiti lice. Znala sam primjetiti da me obrazi malo zatežu, pa u posljednje vrijeme prije nje na obraze nanesem trunčicu Effaclat H-a.


Ova matirajuća krema mi nije izazvala nikakvo isušivanje kože i još važnije nije mi začepljivala pore, dakle nikakve nove bubuljice se od nje nisu stvarale. Kao što sam već rekla ovu kremu koristim više od tri mjeseca i nisam je još potrošila.

Jedina mana ove kreme jest ta što mi se lice već naviklo na nju (a gdje i neće kada se nekada znam u danu našminkati 2-3 puta) i u posljednjih tjedan dana primjećujem da mi se čelo dosta brže zamasti nego inače. Kadam sam je tek kupila znala sam do blotanja čekati i dva sata (što je za mene jako dugo), ali sada se taj proces dosta smanjio (u izuzetno vrućim danima čak na samo pola sata). Iz tog razloga kupujem neku novu kremu kada ovu potrošim, ali sigurna sam da ću joj se u budućnosti opet nekada vratiti.


Za novac koji dadnete za ovu matirajuću kremu dobijete jedan proizvod koji dosta više vrijedi. Masnokošci će me razumjeti kada kažem da sam skoro svaku kremu koji vidim s natipisom MAT kupila. Što se tiče samog matiranja ova krema je mnogo bolja od drugih matirajućih drogerijskih krema koje sam probala (Nivea, Afrodita, Ziaja, Garnier).

Krema je namijenjena normalnoj i mješovitoj koži, a kako je moja masna i ja sam bila poprilično zadovoljna njome, sigurna sam da će oni s mješovitom kožom biti prezadovoljni. 


Moja ocjena ove kreme je 3.5. Razlog tome jest što mi trenutno ne pruža jednak stupanj matiranja kao na početku korištenja i naravno što se tiče matiranja, kod mene uvijek može biti bolje, pa ne znam hoću li ikada iti jednu kremu ocijeniti s peticom.

Do čitanja :*

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.