Moje putovanje kroz život s aknama


Kada sam prije skoro pet godina krenula pisati ovaj blog cilj mi je bio s vama podijeliti svoja iskustva vezana za probleme masne i problematične kože u nadi da ću nekome pomoći. Nikada mi nije bio cilj nešto prodavati ili pisati onako reda radi i za reklamu. Kako to inače biva u životu uvijek se pomalo udaljim od svog prvotnog cilja i odlutam. To mi se dogodilo i s ovim projektom bloga te sam se sama zasitila i nisam bila aktivna već duže vrijeme. 

Iz razloga što uskoro planiram lasersko uklanjanje ožiljaka i još neke stvari vezane za rješavanje posljednjih problema svoje kože osjetila sam potrebu da s vama podijelim cijelu svoju priču o aknama i ako sve dobro prođe na zimu, zaokružim i završim

Istina je da ja vjerovatno nikada neću imati glatku kožu bez proširenih pora i niti jedne akne ali je također istina da sam se kroz sve ove godine naučila brinuti o svojoj koži, razumjeti je i znati što mi odgovara i može pomoći a što ne.  

Ovo će biti niz međusobno povezanih postova te ću ispod staviti njihov popis i kasnije polako dodavati linkove.


Jako sam uzbuđena i radujem se ovim novim postovima koji slijede. Ako vi imate pitanja ili prijedloga za teme slobodno mi pišite ovdje u komentare ili u indox na Facebook stranici bloga ili Instagramu


Stvarno se trudim odgovoriti na sva pitanja koja dobijam i koja sam nastavila primati iako nisam pisala. Nikada mi nije problem podijeliti s vama ono što sam ja već prošla. Jedino što mi je važno da razumijete da ja nisam ni stručnjak ni dermatolog. Ovo su sve moja iskustva i moja mišljenja. Ako se ne slažete s njima i ako ove stvari vama nisu pomogle stvarno mi je žao i nadam se da ćete što prije naći vašu uspješnu rutinu. 

Puse do sljedećeg čitanja!

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.